10 Temmuz 2008 Perşembe

:)


Hep bahsedilir ya...arkadaş ve dost ayrımı...

Dostlar da başlangıçta sadece arkadaş...onları zamanla dosta çeviren şey yanlarında kendimiz olmamıza izin vermeleri.

Bizden, ta içimizde saklı olandan hoşlanmaları.
Bizi böylece olduğumuz gibi sevmeleri...


O yüzden bir dostum onu kızdıracak bir şey yaptığımda "Eşek" diyebilir bana.
Ben de ona dönüp "hakkaten eşeğim ben yaaa..." diye mızırdanabilirim.

Temkine gerek yok...
Kendimi savunmama...
Siper kazmama ya da gardımı almama...

Böyle birkaç dostum var...
Tuhaf...
hepsi birbirinden farklı insanlar...

Tanışsalar büyük ihtimal birbirinden çok da hoşlanmayacaklar...
Belki başka bir arkadaşımla asla yapamayacakları birşeyi yapabilirler sadece:
Beni çekiştirmek...
Ortak sevgiden dolayı ve rahatça...:)

Bugün bu dostlardan birisini aradım telefonla.
Evde temizlik yapıyordum, düşünüyordum bir yandan. Sonra aklımda onunla konuştuğumu farkettim.
telefon açtım.

Önce güldüm. Alışık O bana, O da güldü...

"şimdi" dedim. "İş yapıyordum ben ve de seninle konuşuyordum aklımdan. Dedim ki ne saçma? Seninle konuşuyorum senin haberin yok. Olurrr mu? Olmazzz..."

Dedi ki:
"Eşek...Ne konuşuyordun bakiim benimle?"

"Sana ne?" dedim.
"Seni çok seviyom ben, onu bil yeter."

"Tamam tamam" dedi çok mutlu bir sesle. "Telman'ı dolaşacağım yine merak etme, gayet iyi."

Hımmm konu değiştiriyor. O benim gibi kedigillerden değil çünkü. Ben severim, sevdiğimi de söylerim. sık sık, bayıltana kadar...
Ve...

Telman annem...Adının kısaltması. sakın saygısızlık olarak almayın, sadece annemi en çok sevenler ona böyle seslenir...

Bahsettiğim dostum Bilge'm. Eski blogu bilenler hatırlar belki, İlker'in annesi...Ve de eski komşum...

Ben bugün Onu çok sevdiğimi buraya da yazmak istedim...

Umarım sizi de bayıltmamışımdır...:)

Bilgecim,
arkadaşımsın, dostumsun eyvallah...
Ama biliyur musun? Kardeşimsin de...






8 yorum:

sensizken dedi ki...

Merhabaaa :) İnanırmısın ben de aynı konuyu işleyecektim. Sonra yazarım deyip başımdan geçenin anlatmak istedim. Benim bu konuyu işlemeye karar vermem de blogculardan bir arkadaşım tatilden dönmüş.Gelir gelmez de bana bir döndüüüüm demesi yetti:) çocuklar gibi sevindim. Sen de bana canııııım diyorsun ya tek bir sözünle bile bütün bedenimi huzur kaplıyor.Birbirimizi gerçekten tanımıyoruz fakat dostluk bu ben ce:)
Ben de seni çoooooooooooooook seviyorum. İtiraf et bakıyım dostunmuyum-arkadaşın mı:)

burdasaklaniyorum dedi ki...

ne güzel. ikiniz de şanslısınız.
birşey yazmışsın ya, hah tam öyle dedim.
çok samimi dostlarının birbirinden farklı olması durumu hani.
benim de var çok sevdiğim ve samimi olduğum ama birbirlerini tanısalar hiç hoşlanmayacak olduğunu tahmin ettiğim dostlarım. şaşırıyordum ne biçim iş bu diye. ben mi bi acayibim, benim bi tarzım yok mu diye. sende de okuyunca sevindim turuncum. farklı yanlarımız var belki kendi içimizde, herbiri biyerlere temas ediyor işte.
ben de seni seviyorum 8)

laleninbahcesi dedi ki...

çevremizde böyle dostlarımız olmasa bu hayat hiç çekilmez. Dostların hiç eksilmesin hayatında.
Bi de merak ettim''Telman '' neyin kısaltması:)). Sevgiler sana

Adsız dedi ki...

Merhaba Ünsalcım,

Anlattıkların bugün yaşadığım bir olaya denk geldi ..
Birileri olur hayatımızda ..
" Benim için değerlisin .. Önemlisin .. " derler hani ..
Ama ihtiyacın olduğunda yanında göremezsin ..
Birkaç gündür bir sağlık sorunum vardı ..
Bugün halloldu, güzel sonuçlarla döndüm ..
Bir arkadaşım var ..
Bana hiç " sen benim için değerlisin .. Şöylesin, böylesin .. " dememiştir ..
Bugün işini gücünü bıraktı ve yanımda oldu ..
Dediğin gibi eleştirdi, bak şunları yaparsan daha iyi olur dedi ..
Severek dinledim, paylaştı bende olanı, mutlu oldum kısacası ..
Bu arkadaşlıktan öte birşey ..
Yanımızda mutlaka olmalılar ..
Biz de onlarla olup, aynı şeyleri hissettirmeliyiz ..

Sevgiler canım, öptüm :))

uctemmuz dedi ki...

sensizkenciğim:
Ben de seni çoooook seviyorum.:)
Çok güzel şeyler söylemişsin, çok teşekkür ederim, hislerimiz karşılıklı...
Blogda bizler en yakınlarımızın bile farketmediği duygularımızı paylaşıyoruz. Arkadaşlıktan daha öte dostluklar kurduk canım benim...
Sorulur mu hiç?

Çok sevgiler...:)


burdasaklanıyorcuğum:

Ben de senin gibi düşünüyorum. Galiba içimizdeki farklı duyguları paylaşıyoruz bu birbirinden farklı dostlarla. O yüzden herkesin yeri ayrı...Dostların ikamesi yok...
İhi..
Ben de seviyorum ki seni...hem de çok...
İkinci çerçeyin...:)


laleciğim:

Umarım gerçek dostluklar kurarız hepimiz bu hayatta. Hayatın anlamı bunu başarmakta gizli sanki...
Telman Ketriman'ın kısaltması. Kardeşim ona uzaktayken telefon açıp bir şarkı söylermiş: Oy Telmanım telmanım, telman sevdim pişmanım...:))) Oradan kaldı...



Maviciğim:
Güzel sonuçlar almana sevindim öncelikle. Çok geçmiş olsun...Aynen dediğin gibi szor zamanlarda yanımızda olan çok az insan var. Bir de galiba zor zamanlarda biraz kırıcı ya da manen fazla talepkar oluyor insan...Bu da bazı ilişkilerin yürümesini zorlaştırıyor.
(Ben öyleyimmmm...)
Çok öperim canım benim...:)

Ece dedi ki...

Benim de önce arkadaşım,sonra dostum,sonra kardeşim gibi olanlarım var.Çok şanslıyım bu konuda.En büyük zenginlik bu galiba..
Bir yaşa gelince,daha da önem kazanıyor onlarla ilişkilerin..
Sevgiler canım

geçkalmadımki dedi ki...

Sevgili üçtemmuz, hani bazı mailler dolaşır "dostluk günü bu yazıyı yolla " filan diye, öyle bir gün yada hafta olmadığı halde bu günlerde ben dahil pek çok kişi dostundan arkadaşından sözetmiş..çok güzel yazmışsın sen de, söylediğin gibi benim de birbirlerini tanısalar hiç uyuşmayacak dostlarım var hatta benle bile çok ayrı karaktere sahip.. ama ben onları çok seviyorum.. ne mutlu bana dimi..
Sevgiler sana bol bol..

uctemmuz dedi ki...

Ececiğim:
Yaşla beraber sevgiler de yıllanıyor, demleniyor...
Benden de sevgiler...:)

Geçkalmadımki...

Bu gergin ortamda insan en yakınlarına mı sarılıyor acaba ;) Bir de...aynı karakterde iki insan zor anlaşıyor değil mi?
Sayfaları gezmeye geliyorum, geciktim bugün...:)