8 Temmuz 2008 Salı

Çok tuhif...




Hava sıcak...
Benceyizin aklı zaten karışık...
Sabah da annem aradı tansiyonu çıkmış, gel dedi.
Gittim, Almanya'dan Halam gelmiş, Bilgecim orda...
Akşamı edip eve geldim.
Halim turşu.

Yemek sofrasında sorular, muhabbetler uçuşuyor.
Çok şükür.
Bir soruya cevap verdim:

Tuhif...

dedim...


Sessizlik oldu.
Epey sürdü.

Sonra yine kendi kendime gülüp
anlamadı bunlar sanırsam diyerek açıkladım:
"Tuhaf yani..."
Suratıma baktılar.
"Tuhif dedim ya demin...Tuhaf demek o." dedim...

Çok güldüler, anlamadım nedenini.
Ne demek diye düşünüyorlarmış.
to heaf filan mı acaba diyorlarmış akıllarından.

:))))))

Sonra akşam bizi unutup giden Lethe'ye anlattım durumu.
Yenilerini türettik:
dili
minyik
...
gibi...

Çözmüşsünüzdür siz de...
Çözemeyene söylerim Valla...



9 yorum:

sensizken dedi ki...

Ben çözebildiiiim :)
Bem de bugün dışarıdaydım. Taksiye atlayıp kendimi eve zor attım. Yemek yapmayı unuttum:) Ve üstüne üstlük ben bugün iş yapamam deyip bloğun başına oturdum:) çok güzel iş yaptım bloğu sile basıp bir de okeyledim. Anlıycan beynimin bir kısmı pişmiş gibi geldi bana :)

Adsız dedi ki...

1-neden lete bizi terketti...
2- anneye geçmiş olsun..
3- muhabbetiniz bol olsun..
4- sevgilerrr

=)
atalet

kumhavuzu dedi ki...

kibar konuş olum diyordu biri..
incelt harfleri..
ve başlıyorlardı..
kevün,şeftelü,kerpüz..

sende pek kibar olmuşun canım:)
ama bizde olsa kimse to heaf falan düşünmezdi valla:D

uctemmuz dedi ki...

sensizkenciğim:

Naptın? Blogu mu sildin? Hayret bişey...Bakayım bir...


isimsiz ama atalet :) :

1- Sanırım çılgın O. :) Çok uğraştım ama dönmeye ikna edemedim henüz...Umarım döner, yazılarını çok seviyordum.

2-Annem için teşekkürler. :) Yan yatmış halamla muhabbet ediyorlardı en son. (Bu arada sizde de öyle midir bilmem ama akraba ilişkileri çok çetrefilli bizde. :) Yani bu halam aslında babamın teyzesinin kızı. 2. dereceden Hala yani. Ama acayip eğlenceli bir kadın. Anlatmayı düşünüyorum.)

3-Dünkü muhabbetimiz hakkaten çok eğlenceliydi, hem halamla hem letheyle...:)

4-Asıl sevgiler benden zarif, anlayışlı ve de yatıştırıcı ataletciğim...:)


Çok öperim, çok...:)


kumhavuzum:

Nr kibarlığı ayol? benimkisi düpedüz delilik önçalışması...:))) Biri bişey sorunca boşluğa bakıp tuhif bişey söylüyorum, onlar da gülüyorlar...Hayırlısı:)

laleninbahcesi dedi ki...

hehehe tuhif ha. Bu gün hava da bir tuhif burada bir açik bi kipali. Keyfine bak sen. Sevgiler sana ve tüm tuhiflere

Ece dedi ki...

O türetmeler gibilerini çok duyuyorduk ya bir aralar..Gençliğin dilinde 'dil=lisan' olmaktan çıkan.Çok yorma kendini bu aralar.İyi gelmiyor bak:))
Annen iyi mi şimdi?
Sevgiler

uctemmuz dedi ki...

:)
Yorgunluktan ziyade ececiğim, aklıma takılıyor bir dolu şey...
Ben de mümkün olduğunca neşeye hatta abartıp deliliğe vuruyorum.
Bunu da saklamakla uğraşmıyorum...
İşte öyle birazcık...
Annem daha iyiydi bugün. Umarım daha iyi olur...

Sevgiler...

burdasaklaniyorum dedi ki...

minyik'i çok sevdim. kullanıcam ben. 8)

uctemmuz dedi ki...

burdasaklanıyorcuum kullan gitsin yahu...
Ya Vedat Özdemiroğlu'na ya da Metin Üstündağ ait (emin değilim)bir küfürüm daha var: sibemolüne minöreyim. :)

Bunu da tavsiye ederim...:)