15 Temmuz 2008 Salı

:)



Bu resimdeki 2 yanlışı söyleyiniz...



9 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Bunlar benimkiler:

1-Adam etrafı dağıtmamış. Hiççç...hem de hiç...

2-Kadın fazla mutlu.
(Belki yeni tanışmışlardır. Mutfak da adamın mutfağıdır. Ne biliim)

kumhavuzu dedi ki...

malzemelerin hiçbiri cam kaselere konmamış:P
adam peyniiri rendeliyo işi bitmiş.kadın daha domates doğramada..ama soğanlar duruyo ters işte salata için önce soğan doğrancak:P

Adsız dedi ki...

kadın mutfakta çalışıyo..ve üstelik soğan doğramak üzere..
=P..
yemek yaparken gereken en önemli malzeme yok..
şarap bardakları.. yaparken içmek üzere..
ben bayılırım da..=P

başka bulamadım ben..
=)
atalet

Kedi Narnia dedi ki...

bu resim kesinlikle amerikan filmlerindeki klişe sahnelerden birini hatırlatıyor...

türk gözüyle bakacak olursam

kadın kaşarı rendeler domates, soğanı soyar adamda masada oturmuş bir şekilde nerde kaldı bu yemek tarzında söylenip homurdanır

kısaca bu resim baştan aşağı yanlış be güzelim :D

uctemmuz dedi ki...

Heh heee...

Adsız dedi ki...

:) kadın ve erkek yanyana ..
ikiside gülümsüyor ..
bu işte bir terslik var :)))

uctemmuz dedi ki...

Lambalar da çok alçak. Dank dank vurur insan kafasını...

sensizken dedi ki...

Eğeeeer orası bir Türk mutfağı ise yanlış erkeğin mutfakta olmasıııı:)
Bizim ki hiç girmez de:) diyecektim kiiii eşim geçen gün daha ben uyanmadan çay demlediiiii:)yaaa bir hoşuma gitti ki sorma. Çok keyifli bir kahvaltıydı benim için. küçücük bir şey insanı nasıl keyiflendirebiliyor:)

uctemmuz dedi ki...

canım sessizkenciğim:
Ne güzeelll...Eşin de mutlu olmuştur ki...Umarım devam eder.
Sevgiler hayatım...:)