21 Temmuz 2008 Pazartesi

Yahu ben başka şey anlatacak idim...Tövbe tövbe...




Cumartesi Bursa'daydım.
Çok sevdiğim arkadaşımın oğlunun sünnet töreni için.

Gayet aptalca bir kararla öğlen sıcağında otobüsle yola çıktım.
Ne sıcak ne de toplu taşımacılığın en aptalca çeşidi olan şu belediye otobüsleriyle servis edilmek beni yıldıramadı.
Ama durrr....
Şuna iki çift laf edeyim.
Belediyeler!
Otobüs firmalarının servis arabalarına izin vermeyen belediye yetkilileri!
Hiç saatlerce yolculuk edip üstüne bir dolu insanla otobüs sırasına girdiniz mi?
Bir önceki arabayı birkaç dakika farkla kaçırdığınızı farkedip, sıcağın alnında diğer otobüsü beklediniz mi?
Körüklü tabir edilen o otobüse tıkış tıkış binip eşyalarınızla yolculuk ettiniz mi?
İnmeniz gereken durağı kaçırmaktan korkup, diğer yolcuları mecburen iteleyip yol açarak birkaç durak önceden kapıya yürüdünüz mü?
Ay ben size çok kızgınım.
Otobüs firmalarının servis arabalarına ayakta yolcu alınamazken belediyeye ait araçlara niye tepeleme insan doldurduğunuzu anlamıyorum.
Servis arabalarına neden izin vermediğinizi de...
Amaç o 2 milyonluk taşıma ücreti ise fazlasını verelim abicim.
Yeter ki insanlara böyle muamele etmeyin.

Bakın bu neşeli bir yazı olacaktı.
Uzun zamandan sonra ilk kez gezme amaçlı yolculuk eden birinin neşesini anlayabilir misiniz?
Hastaneye gitmek için değil, kontrole gitmek için de değil...
Sadece bir düğüne katılmak için yola çıkan birinin keyifli yazısı olacaktı.
Bu hakkımı elimden aldınız.
Ayıp ettiniz...

Sevgili Arkadaşlar, niyetim ablamla çökertme eşliğinde keyifle oynayışımızı, birbirinden güzel, içli türküler söyleyen Suavi'yi, kahküllü saçlarımı anlatmaktı...
Başka bir zamana İnşallah...:)


10 yorum:

burdasaklaniyorum dedi ki...

ay seni o kadar iyi anlıyorum ki.
insanı sinirden deli eden, içindeki şeytanı ortaya çıkartan şeyler var.
sakin turuncum.
bitmiş gitmiş.
güzel anılar kalsın.
onları anlat sen.
bi de:
kahkül mü yaptırdın bakiym sen?

uctemmuz dedi ki...

Valla anılar çok güzel saklanbacım...Eğlendim, güldüm, dertleştim, kendime geldim.:)
Kahküllerim hep var, bir de düğün için iki saç örgüsü yaptık, onları tepede toplattık, ilkokuldan beri denememiştim pek sevdim o halimi...:)

burdasaklaniyorum dedi ki...

ayyy ne güssel... bayılırım ben de o dediğin modele. ama hiç o kadar uzun olamıyor ki saçım 8(

uctemmuz dedi ki...

Ehi..:)
Ben de sevdim, bozulmasın diye uğraştım ama yolculuk boyunca Ahmet'in omzunda uyumuşum, dağıldı mafeles.:)
Çok yakışırdı sanaaa...Uzat saçlarını lütfen canım benim...:)

ATALET dedi ki...

aa perçemli saçlarla düşümdüğün şeylere bak
=)

canım üçüm temmuzum..
anlat çabuk dansları.. düğün evi gözlemlerini anlat..
=)

uctemmuz dedi ki...

iyi ki blog var, gelirgelmez dökülmüşüm, rahatlamışım ataletim...:)
Yoksa herşey harikaydı...Çimlerin üstünde ablamla kadeh tokuşturarak hoş bir yaz gecesi yaşadık...Ahmet'le ufacık pistte dans girişimlerinde bulunduk, nihayetinde hemencecik masamızın yanında, çimlerin üstünde dans etmeye devam ettik.
Epeydir böyle birşey yapmamıştım, pek iyi geldi doğrusu...:)

geçkalmadımki dedi ki...

hadi hadi danslarını eğlenceni anlat,
ne yazık ki belediyelere laf anlatamıyoruz..
Sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Çok sıcaktı geçkalmadımkiciğim...Bu yazıdan fazlasını yazasım geldi. Ama neyse...
Birkaçgün yokum, umarım dönünce anlatmaya devam ederim...:)
Sayfaya bakmaya geliyorum, yeni resim var mı?

Adsız dedi ki...

Canım benim ... bir Bursalı olarak şehrimizi düğün vesilesiyle gelmen ve bu tür sorunlarla karşılaşmış olman beni üzsede inşallah bir dahaki gelişinde daha rahatlıkla gitmek istediğin yere ulaşmanı bununda bir an önce belediye tarafından sağlanmasını diliyorum ama ..... ablanla çökertme eşliğinde keyifle oynayışınızı, birbirinden güzel, içli türküler söyleyen Suavi'yi, kahküllü saçlarını çok falza merak ettim doğrusu merakta bırakma lütfen...
SÜRPRİZ /ÖZLEM

uctemmuz dedi ki...

Özlemciğim hoşgelmişsin...
Bursayı çok severim ben. 6 ay yaşamışlığım var ve hala oradan ayrılmakla doğru birşey yapmadığımızı düşünürüm. Sorun Bursa'da değil yani.:)))
Her zaman beklerim, olur mu?
Çok sevgiler...:)