6 Temmuz 2008 Pazar

Pazar rehaveti

Hayret birşey...
Sadece blogcunun değil, blogspotun da bana garezi var...
Yazdım yazdım...
Bu program geçersiz bir işlem yürüttü...ve kapatılacak...
kapat ülen...
Hayret birşey...

Ne diyordum...
ne yazmıştım...
Hatırlamıyorum
ve de
zaten yeniden aynı şekilde yazamam...

E ozaman?

Nasılsınız?
Ne var ne yok mu diyeyim...
O da olmaz ki...:)

Yukarıdaki diz çökmüş yakışıklı yalvarırcasına lütfen konuşşş diyor ya...
Bunu bana Ep-met söylese kesin hatunla aynı cevabı verirdim...:)

Elele tutuşup her yürüdüğümüzde
veya balkonda,
ya da gecenin 3'ünde uykum kaçtıysa
"Bak şimdi..." diye başlayan konuşmalarım var benim.
Mini Kozmos, siyasi gündem, Fransız Devrimi ya da Şahinde Teyze hala Özge'de kalmaktan sıkılmadı mı....şeklindeki geniş bir yelpazeden konu seçip konuşuyorum...
O da aralarda "Hı hı...I-ıh...Aslında...Tabi canım..." şeklinde görüş bildiriyor.

Yok yok...Onun haline üzülmeyin...Kadın dayanışması reca ediyorum.
Cidden...

(Bu seferlik böyle olsun yazı...
Beynime mayonez sıkmıştım.
Ondandır...)

12 yorum:

Ece dedi ki...

Sen bir hafta boyunca yaz�s�z b�rak�rsan buray� blogspot da bozulur tabii.
Her g�n yaz. Ta� de, ku� de, bi�ey de i�te..Benim gibi..
Kad�n dayan�mas� istiyorsun. Hepsini sana veriyorum.Bug�n �ok bonk�r�m:))
Sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

hehehe blogspot da arada bi yapıyo bunu. Bana da iki kez olmuştu. Yanlış hotmail dedi durdu. Ne demek istediyse çözemedim.
Ben bazen beni dinleyip dinlemediğini kontrol için en son ne dedim diye soruyorum:)).
Sevgiler sana hafta sonunun son saatlerinden.

uctemmuz dedi ki...

Ececiğim:

Blogspot bana naz yapıyor yani? Yapar mı, huyu mudur? Blogcu gibi olmasın da...Çok naz aşık usandırdı kaçtık bak. :)

Laleciğim:

Hah haaa...Güzelmiş. Sorayım ben de arada...
Benden de çok sevgiler tüm blogcu dostlara...
Bir de bu kadar zaman yeter bence...Artık eski tüfek olmuşuzdur, değil mi?

sensizken dedi ki...

Üzüldüüüm mü deseeem:( sevindim mi bilemiyorum :) hahaha
aynı şey bana da oldu hem de sayfalarca yazı yazmıştım. Ben acemiyim kayıt edemedim heralde demiştim :) değilmişim acemi demek kiiii burada da böyle hatalar olabiliyoooor:) boşeeer dedim ya sen ne yazarsan yaz harikasın arkadaşım.
öffff ben de berbat bir pazar geçirdim:) gelin- kaynana arasında kalmak ne zormuş:) beni yakalayan saatlerce hiç susmamacasına dert yandı. Cümleleri halaaa kafamda uçuşuyor:) Bir daha gelin- kaynana misafir istemiyooom :)

uctemmuz dedi ki...

Sağol canım benim...:)
Hala tam çözmüş değilim ve itiraf edeyim blogcuyu arıyorum...
Gelin- kaynana, karı-koca, iki arkadaş bunların kavgalarından uzak durmakta fayda var.
Ama yardım istiyorlarsa ve sözünü dinleyeceklerse çok işe yarayabilir araya girmen...
Allah kolaylık versin...Arabuluculuk kolay değil...
Sevgiler canım...:)

ATALET dedi ki...

günaydın............
tertemiz.. pimpak bir buduarın sahibesindennnnnnnnnn

valla ben artık asla doğrudan blog sayfama yazmıyorum..
açıyorum ya bir word ya bir notped..
oraya yazıyorum..
yanılıp şaşırıp sayfaya yazdıysam da..
ctrl a ctrl c.. diyorum kaydete basmadan önce..
en azından orası gitse de..
ctrl v deyince..
gene geliyo karşıma..
öneririm..
birkaç kerede alışıyor insan...........

bu konuşmaları sevdim..
hele de halanın yeğende daha ne kadar kalacağı yelpazenin genişliğini tam olarak gösteriyor..

bi de..
mayonez sıktın he..
iki de..
bu etiketlere bitiyorum....
sen bu işin piri oldun ...
alkışşşşşşşşşşşşş

bi de öpücükler elbet.. kocamanından..

Adsız dedi ki...

Kıpraşıp durma hali var demek üçtemmuzum ..
Kolay değil tabi, alışmak zor işte ..
Hergün bir iki arkadaşın kadroya dahil olduğunu görünce ısındım ben ..
Mayonez sıktın kafana demek :))
Bu lezzetli satırların sırrını çözmüş olduk ..

Güzel olsun haftan, öptüm çok )

uctemmuz dedi ki...

ataletcim:

Bugün ben kaçtım evden. Misafirlik etmeye...:) Dolayısıyla yorumlar bu saate kaldı...
Yelpaze geniş...Ürkütücü denilebilir hatta. Muhabbete dalıyorum nerden çıkacağım belli değil...Ama kabahat Ep-met'in sanırım. Azıcık da o muhabbet açsa böyle olmayacak. Ama varsa yoksa James Bond.:)
Etiket iltifatına mersi mersi mersi...:)

birdemetmaviciğim:

Mayonezden de vazgeçtim buzlu bir içecek de olabilir...Ortam müsait...:)
Yeni arkadaşlarımız var evet, ben de seviniyorum...
Yine de eski sayfa daha özgürdü. Blogspot şablonun herbişeyine karışıyor...:)

Sevgiler canım...

sensizken dedi ki...

Hadi gel evimize geri döneliiim :)
Noluuuuuuursun... Bak burayı da kiraya verir. Beraber tatile gideriz ne dersin :) gerenimooooo seni çok özlemiş bana dedi ki ara sıra da olsa buraya da yazsın:) Hem artık bakım çalışması da bitti.

uctemmuz dedi ki...

Bitti mi gerçekten bakım çalışması?
Ya ne bileyim, iki ayrı yere nasıl yazacağım ki? Birazcık zaman geçsin bakalım...:)

Adsız dedi ki...

BUGÜN DE SALI REHAVETİ Mİ VAR ÜÇTEMMUZUM HI :)))

ÖPTÜM :)

uctemmuz dedi ki...

:)))
Sabahtan beri dışarıdayım ancak geldim eve...
Ben de öptüm...:)