1 Temmuz 2008 Salı

Ortaya karışık




Ne yazacağım ne yazacağım diye düşünmek istemiyorum. İçimden gelenleri kısacık yazıp gideyim...

Latife Tekin'in Karabük'te yaşadıklarına üzüldüm. Sinirlendim. Kendimi yine çaresiz hissettim.

Londra ve Newyork arasında köprü kurmuş olan dev teleskoba hayret ettim. İnsanlar teleskoba bakıp canlı olarak okyanus ötesine el sallıyorlardı. Özendim. Bizde de böyle şeyler düşünülse, bunlar konuşulsa ya dedim. Yine sinirlendim.

İsviçre'de yapılacak olan şu Bing Bang deneyinden haberdar olduğumdan beri ödüm kopuyor. Yapmasınlar diliyorum.

Lösev org.tr'de Tarım ilaçları kırmızı reçeteyle satılsın kampanyası var. En fazla 1-2 dakikanızı alır. Rica etsem bir okusanız?

Bugün 17 yıllık evliliğim içinde sanırım ikinci defa olarak bamya pişirmiş bulunuyorum. Güzel oldu, afiyetle yedim. Ben buna da sevindim.:)

Misafir ağırlamak hayatımın en önemli kısmını oluşturmaya başladı. Sevindim.- idim. -miştim. Yani sevinmiştim ilk zamanlar. Şimdi biraz yoruldum...:)

Okuyacak kitap bulamıyorum. Her zaman kitapçı vitrininde kalbimde ve beynimde yer ayırtmış bir kitap olurdu. Şimdi yok. Neden? Merak ettim...



27 yorum:

zeya dedi ki...

ben de bu aralar boş çıkıyorum kitapçılardan. Böyle zamanlarda bilmediğim kitapçılara gitmeyi severim :):)

uctemmuz dedi ki...

Güzel fikir ama burada, bu şehirde çok fazla seçeneğim yok ki...:) En yakın İzmir seyahatinde bunu yapmalı...
Hoşgelmişsiniz...:)

Adsız dedi ki...

Murathan Mungan, Kadından Kentler'i okuyorum üçtemmuzum ..
İlgilenir misin ?

Sevgiler :)

ATALET dedi ki...

doris lessing altın defter..
=)

deneysel bir edebiyat eseri yadığını sanırken bir kadı kitabı yazmış..
kadın =P
beğenirsin..

ve..
istenen yerlere uğrandı..
gerekenler yapıldı..
latife tekin güçlü kadındır..
sakinleşmiş.. karşı vurgunu düşünüyordur..

unutma.. hem ..
güç kadında..
gelecek kadın diyoruz..
bunu hep söylüyoruz..
güç kadında..

uctemmuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uctemmuz dedi ki...

Birdemetmavi:
Tamamdır canım not aldım...


Atalet
Teşekkürloer ilgin için. Şu kırmızı reçete meselesini duyurmak için ne yapacağımı şaşırdım. Ama keşke bir de imza kampanyası ekleselermiş.
Hoşşş...
Bütün gerçek meseleler yine güme gitti bugün...
Değişen bir şey olmuyor...

laleninbahcesi dedi ki...

sevgili üç temmuz, bu ülkede gerçek meseleler hep güme gider üzülme. Latife Tekin çoktan onları haklama planını yapmıştır. Bing-bang den ödüm kopuyor. Birde sabah gözümüzü açışız, uzayda geziyoruz.Küçük Prens oralardamı dır acaba

not. kelime doğrulama sence önemli değilse kaldırabilirmisin.

uctemmuz dedi ki...

Aynı korkuları paylaşmak da güzelmiş, yorumu okuyunca böyle hissettim.:)
Küçük Prens oradaysa halimize üzülüyordur sanırım...
Kelime doğrulama'yı hemen araştırayım. Blogspotu çözmeye çalışıyorum, henüz tam olarak anlayamadım ki...:)

kumhavuzu dedi ki...

ya..nolcak bizim halimiz...

uctemmuz dedi ki...

Ne biliim...:)

Dün gün boyu televizyon başından kalkamadım...

Ece dedi ki...

Köşeye kıstırılan tüm ...lar saldırıya geçmez mi??

Sakince beklemek lâzım ama mümkün mü bilmiyorum.
Sevgiler

uctemmuz dedi ki...

Ececiğim...:)
Çok sevindim gelmene...Son bir kaçgündür aklım sende kalmıştı...:)

geçkalmadımki dedi ki...

Söyleyeceğim her şey söylenmiş Sevgili üçtemmuz,
Umarım ya da ummak istiyorum, Güç kadında olsun, Her kesimdeki kadında...
Sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Ben de öyle dilerim...Kadın-erkek birarada eşit olarak yaşayabilirsek yaşamın tadını çıkarabileceğimizi hep beraber anlarız ümidederim...:)
Benden de sevgiler...

kumhavuzu dedi ki...

Bugün 3 temmuuzzzz:)huzurlu barış ve sevgiyle yaşayacağımız günler diliyorum üçümtemmuzum..Mutlu ve sağlıklı yıllarrrrr

uctemmuz dedi ki...

Çok teşekkür ederim kumcuğum...İnşallah hep beraber, sağlıklı, neşeli, umut dolu bir yıl hatta yıllar geçirelim...
Hatırladığın için ayrıca teşekkürlerrr...:)
Sevgilerimle...:)

Ece dedi ki...

Ama ben kaçırmışım kutlamayı:((
Bugün hiç giremedim internete.
Gecikmiş birini kabul eder misin?
Önce sağlıklı olsun yıllar.Sonra gene sağlıklı, ve hep sağlıklı...
Gerisi zaten mutluluk..
Sevgiyle

uctemmuz dedi ki...

Kabul eder misin olur mu hiç ececiğim...Her zaman..sevgiyle, kocaman bir gülümsemeyle hem de...:)

Teşekkür ederiiimmm...:)

Ece dedi ki...

Hani konuşma baloncuğu?
Hani cevaplar?
Güzellikler,iyilikler diliyorum
Sevgiyle

uctemmuz dedi ki...

Küstüm birazcık. :)
Olan bitene bakıyorum, Tv başındayım hala...İçimden pek yazmak gelmiyor.
Benden de çok sevgiler...:)

kumhavuzu dedi ki...

yaz hadi ama yaa..susmasın bu kadın:)

uctemmuz dedi ki...

Valla O da susmasın, bizler de susmayalım...Da...ne diyelim?
Ben şaşkın durumdayım kumum...

laleninbahcesi dedi ki...

e be üç temmuzum , bzi ona küsersek bu ülkede bize küser. Baksana küstü bile. Sen yaz yine de inadına inadına yaz. Sevgiler sana

ATALET dedi ki...

güç kadında desek..
gelecek kadındır desek..
olmaz mı..
yeni yaşın kutlu olsun....
kocaman geç kalmış kucaklamalar senin olsun..
etrafında hep sağlık.. bolluk.. huzur.. keyif olsun..
daha aklıma gelen gelmeyen iyi ve güzel şeyler de olsun..
bi de muaaaaaaaaaahhhhhhhhhh olsun..

ben güveniyorum iç dinamiklere..herkesi şaşırtacak bizi de..
sağduyusu vardır bu toprakların..
ve egemen olacak sağduyu eninde sonunda..


geçecek.. dalgalanacak düzelecek..

uctemmuz dedi ki...

sevgili lalenin bahçesi :)

Yok yok, benimkisi kısa süreli küslük. :) Yazalım diyoruz da...yazmaya cesareti kaldı mı kimsenin?

Ataletciğim:
Doğumgünü kutlaması için teşekkürler...
Birkaçgündür haber kanalları arasında gidip geliyorum. Nasıl da turnusol kağıdı gibi bir etki yarattı, hayret bişey. Kim aslında ne düşünüyormuş anladık...
İç dinamiklere, ortak bilince, geçmişe benim de çok güvenim var.
Umarım hrşey çok daha iyi olur...
Ben de öperim...koccamannn...:)
Sayfaları çok sık dolaşamıyorum, bu ara bol bol misafir ağırlıyorum çünkü...:)Ve bunun tadını çıkarıyorum...:)

Ece dedi ki...

Kahvemle geldim.Sana zahmet olmasın diye. Bak halâ sus-pus oturuyorsun. Hadi lâflayalım..
Sevgiler.

uctemmuz dedi ki...

:)))
Kahvenin zahmeti mi olur?
Laflayalım gerçekten...Bir de yazacak bişeyler bulsam...:)