11 Ağustos 2010 Çarşamba

okuyan için çok anlamsız bir yazı olur sanırım

söylemek istediğim hiç bir şeyin kalmaması ne tuhaf.

bir heyecan yumağı, annemin deyimiyle çıfıt çarşısı, kurtlu peynir olan ben...canım hiç bir şey istemiyor. ve çok üzgünüm.

bazı ilişkiler yrümez malum. o insanla ne kadar iyi anlaşırsan anlaş, ne kadar seversen sev...bunun hiç önemi yoktur. alttan al, anlayış göster ve aslında onun neyi neyden dolayı yaptığını anla. yine de olmaz. temelde bir farklılık var ve onu aşamazsın.
değiştirmeye çalışmak ne gereksiz çaba.

tam diyorum: hah şimdi oldu..evet işte beklediğim buydu.
seviyorum çünkü nerede hamle etmesi gerketiğini biliyor.
ne söylemesi ve nasıl söylemesi gerektiğini biliyor.
ama en geç ertesi gün anlıyorum.
hayır, hiç bir şey değişmemiş.

çünkü o insan, aynı insan.

arkadaşım,kocam o, bu, şu...farketmez.
eğer yürümüyorsa yürümüyor.

ilk zamanlar kendimi suçlardım. daha atak, tepkilerimi hemen ortaya koyduğum zamanlrda.
ah ben o zaman ne saf ne temiz bir çocuktum.
:)
yok, şimdi değilim blog.
artık bekliyorum.
hamle istiyorum.
merakla bakınıyorum.
ne yapacak?
bunun tadını çıkarıyorum.

ama o aptal çocuk tamamen gitmiş değil içimden.
kanıyorum.
sanıyorum ki o çok istediğim güzellik önümde, bana gelmiş.
oysa gelmiyor.

çünkü o yanlış insan.
ve ben de onun için yanlış insanım.
bu kadar basit.

ilişkiyi derhal mimimale çek.
ne kadarını yapabiliyorsan, mümkünse bitir gitsin.
bir selamlık yer bırak kendine.

bırak, beni özlesin.
tüm kalbimle onun yanındaydım çünkü.
ve o bunu biliyor.

12 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ÜÇ TEMMUZUM ya hani bazı insanlar vardır , ilişki gurusudur, yok ya ben hiç öyle biri olamadım. Bir tek şansım yardım etti bu konuda...

Umarım gönlün nasıl diliyorsa öyle gider ya da biter her şey...

Öptüm çok

uctemmuz dedi ki...

:)))Lalecim çok güldüm ben yorumuna. çok yaşa sen. guru filan aradığım yok tatlım.içimden ne geliyorsa yazıyorum. yarın tam tersini de yazabilirim.)))değil bir guru 10 guru gelse benle başedemez şu an. öyle acayip bi insan oldum. ben de öperim çok.:)

.. dedi ki...

okuyan için anlamsız mı bilmem de, benim için çok anlamlı oldu yazı. ama ben de okuyan olduğuma göre....
değiştir sen o başlığı anacım.
ya da değiştirme üff onla mı uğraşıcan.
evet evet...farkında olduğun gibi ben de son raddede bunaltılı ve eylemsizlik içinde bi insanım kendim.
gıcığım.
girdim kitap yurdundan bi kitap aldım.
sufi'nin hayat rehberi 8)))
çünkü diyor ki, kitabı öyle baştan sona okumayın. arada bir açın rasgele sayfa tutun falan.. oradan bişey okuyun, düşünceye dalın, fal yapın... hah dedim, tam benlik şu ara. "ne olacak" sorularımın cevaplarını sufi öğretilerinden bulayım da başım göğe ersin.
ay hadi gittim ben.
öpiym.

uctemmuz dedi ki...

tatlımm...:)dedim ve kaldım.:)))çünkü kafam bi dolu şeyi aynı anda düşünüyor.:)neden öyle yapıyor burdacım? o zaman hiç bişeyi çözemiyo ki ama. aynştayn demiş ya, düşünce sisteminizi değiştirmeden bişeyi değiştiremezsiniz. onu öğrenmek lazım ne dersin?

.. dedi ki...

benim düşünce sistemim yok ki değiştirebileyim. sistemsizlik halindeyim. bi ordan bi burdan, bi öyle bi böyle, bi o türlü bi bu türlü.....

uctemmuz dedi ki...

evet işte ya. burdacığım o yoluna girdiğinde, kesine yakın doğrularını farkettiğinde yani ve kırmızı çizgilerini çizdiğinde her şey yoluna girmeye başlıyor.inan bak.

Adsız dedi ki...

sen bankacısın değil mi..

yani bir işi projelendirmeyi bilirsin..

bence bu duygu durumunun projelendirilmesi senin işini biraz kolaylaştırır..

annem ya..
bak ne diyorsun
ilişki..
arkadaş koca sevgili evlat anne
farketmez..
bu en az iki kişi gerektiren bişey
e sen bi tek kendi hamlenden sorumlusun ki
o zaman
bi tek ona elin erer..

yani
yanisi bu

git gelli yaşam..
hele de iki gelgit kavuşuyorsa
bazen bir yapışıp kaynaşmaya bazen de ters yönde tsunamilere yol açıyor
öfke
suçluluk duygusu
hesap
ince ayar fayda etmiyor
düşünce de..

kendi kendinden sıkılmak da..
zira öte yok
bir beden bi yürek bir beyin nereye kaçacaksın..

der ..
öperim
atalet..

uctemmuz dedi ki...

yorumunu akşamüstü gördüm ataletim, dışarıda işlerim vardı, rahatça cevap yazabileceğim zamana bıraktım o nedenle, affet.:)
bankacı değildim, ı ıh. ama sorun yok,projelendirme yapabilirim sanırım.:)
bir tek kendi hamlemin sorumluluğunu almak yetmiyor ki çoğu zaman. çatışma oradan çıkıyor zaten. pek çok kişinin eksiğini tamamlamak, yapmadıklarını yapmak hayati bir hal alabiliyor bazen. yan çizemiyorsun, kaçamıyorsun. hele bu durum uzun sürdüğünde sen kimdin, nasıl biriydin, ne istiyordun bunların bile öemi kalmıyor. hatılamaz hale geliyorsun.
kızgınlığım buna.
bunu yapmaya kimsenin hakkı yok.
değil mi ama tatlım?

bacon dedi ki...

bazen olur, oksijen tupuyle sigaraya kosacak kadar yorulur ruhun savasmaktan..

uctemmuz dedi ki...

aynen öyle bacon.

Sevgi Gibi dedi ki...

"pek çok kişinin eksiğini tamamlamak, yapmadıklarını yapmak hayati bir hal alabiliyor bazen. yan çizemiyorsun, kaçamıyorsun. hele bu durum uzun sürdüğünde sen kimdin, nasıl biriydin, ne istiyordun bunların bile öemi kalmıyor. hatılamaz hale geliyorsun.
kızgınlığım buna.
bunu yapmaya kimsenin hakkı yok."

sinir oldum içinde bulunduğum aynı duruma. öyle bir hal almış oluyor ki elini eteğini çeksen dahi gene bir punduna getirip bu durumun içine sürüklüyorlar seni. yeterince yüksek sesle istemiyorum diye bağırdığın halde üstelik. çözümü var mıdır, nedir bilmiyorum kendi adıma. ya da aslında biliyorum da şartlar uygun değil çözümü gerçekleştirmeye. ikircikli işte.
uygun bir örnekleme oldu mu bilmem. beynim eridi buralarda. olmadıysa affola.

uctemmuz dedi ki...

olu oldu...hepimiz aynı sıcağın içindeyiz bebiş. anlayabildim o nedenle.:)