27 Ağustos 2010 Cuma

insana ait en değerli şey

uzatmayacağım; kendine ait düşünce sistemidir.

ne demek bu?

beni ilgilendiren olaylara verdiğim tepki.
sonrasında sakinleşip düşünmeye başladıkça, hislerimi açıp açıp onu düşüncelerimle yoğurdukça olaya karşı oluşturduğum duruş tarzım.

kocaman bişeydir bu.
zaman zaman değişir.
uysallaşır, öfkelenir, diklenir sonra yine uysallaşır, hele beni üzen olayı çözersem olgunlaştırır...yaşarken zehir gibi olan acı, başarmanın gururdan uzak ama lezzetli hazzıyla lokuma dönüşür.
dönüşür anlıyor musun?

beni rahat bırak.
bana akıl verme.

sormadığım sürece verme.
üstüme gelme.
biraz zaman ver bana.

bırak bir öfkemi atlatayım, sakinliğe kucak açayım.
Bırak bir...evren herşeyiyle karşımdaymış gibi geliyor, onun içinde olduğumu onun da benden yana olduğunu farkedeyim.

girdaplarını al ve git, azıcık uzak dur benden.
bana bulaşma.

keşke benimle bir yeldeğirmenlerine bağırabilsen, yapamazsın.
ben az sonra o yeldeğirmenleriyle barışacağım
en azından sus...zamanı akıtma.



bazı insanların sorunu sizi kendilerinden nefret ettirmeleri değildir.
sizi kendinizden nefret ettirmeyi başarmalarıdır.

6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ama başarılı olamayacaklar değil mi, Üç temmuzum...
Önceki yazına yorum yazarken bu yazı geldi ne güzel oldu, ,ikisini bir arada okudum yeniden...

uctemmuz dedi ki...

sallamasam ne kolay olurdu Lale. ama en azından şu an çok güçsüzüm ben. bunu göremeyenlere yuh olsun demekten başka elimden birşey gelmiyor.

Adsız dedi ki...

bunca zamandır yazarım duygu durumlarmmı isyanları..
şu bazı insanlar..
sizi kendinizden nefret ettiriyorlar..
cümlesini bir bulamamışım..
durumumu en iyi özetleyen cümle olmasına karşın..

atalet..

uctemmuz dedi ki...

:) teşekkür ederim, iltifat kabul ederim. senden bunu duymak hoşuma gider.
kendimi sevmek istiyorum yeniden.:)

.. dedi ki...

senin şu son paragrafın.
uzun zamandır, çok uzun zamandır okuduğum en iyi analiz.
bunu "klasik" ilan ediyorum Ünsal'cım.
tam olarak budur işte.

uctemmuz dedi ki...

sizi çok seviyorum ben. siz de beni sevin. (çocuk gibi, söyleyişime bak.) en azından bu sayfalarda kendimizle gurur duyduğumuz güzellikler olsun.:)