8 Ağustos 2010 Pazar

öeh

ne yaparsan yap başka insanlar olacak. ne kadar umursamıyorum desen de, onları umursayacaksın. gözlerini kapatsan, kahkahalar atsan ve ağlasan da farketmez. onlar orada. her birinin kendi değer yargıları var. sen ne yaşarsan yaşa, ne hissedersen hisset, onlar bunu kendilerince yorumlayacaklar. sen onlar için ne olduğunu bilemeyeceksin.
kendi bedenimizin ve aklımızın içinde tıngır mıngır yuvarlanırken, kimisine daha fazla, kimisine daha az dokunarak yaşayıp gideceksin. kesişme noktaları tahmininden bile az olabilir, sakın şaşırma.
işte o nedenle bazen sessizlik güzel. işte o nedenle bazen konuşmadan anlaşmak güzel. hadi çay içelim.

4 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

çay kesmez!

:D

uctemmuz dedi ki...

öneri alayım? :)

Adsız dedi ki...

herkesin kendi geçmişi kendi içinde ezbere bildiği bir kitap gibi kapalı durur.. arkadaşları sadece kapağı okuyabilir.. vircinya volf...

ki bir blogcu olarak da ne yazarsan yaz.. içinden neyin cımbızlanacağını bilemeyeceğini yaşadın .. öğrendin..

bu durumda..
aferim canım kendim diyorsun kendine..
ayıp sana üçtemmuz diyorsun
en doğru sen diyorsun sen biliyorsun artıyı eksiyi..
kimin ne düşündüğünün önemi yok..
ay çok karışık burası.. ifade edemedim kendimi..
özetle..
sen seni bilirsin..
zayıflık güçlülük huzur ve mutluluk senin kendi tanımlamaların içinde senin kendi gelmiş geçmiş günlerine kıyasla tamamen kişisel olarak yapacağın bir tanımlama..
gene biri girdi çıktı cümle düştüyse de salla..

ben bazen şunu hissediyorum.
sanki yaşadıklarımla ilgili konuştuğum herkes bir tiyatro salonuna yerleşmiş ben sahnede.. kol yenimden tavşan çıkarmamı bekliyor..
ama bende güvercin bile yok.. yine de aslında başka bir sihir yapmaktayım ama onlar da onu görmüyor..
süper bir sihir yapıyorum ama arada kaynıyor ..
bakın ben bunu yapıyorum diyesim geliyor..
ama onlar tavşanı görmeden ikna olmayacak..
şimdi ben kötü sihirbaz mıyım ki..

=)

ben seni ne kadar anladıysam senin de bu yorumu o kadar anlayacağını biliyorum..
çayım buzlu olsun lütfen varsa bi yaprak da nane alayım içine ince bir dilim limonla beraber.. =)

atalet

uctemmuz dedi ki...

sen gayet iyi bir sihirbazsın dişi Merlinciğim. ben senin yaptığın sihirden memnunum.
tavşan görmek isteyen kendi kolundan kendi tavşanını kendi çıkarsın diyeceğim. bu kez de sen benim...seni anlamadığımı sanacaksın.:)ama galiba anladım aslında.
insan eğer kendi içinde dengesini kurduysa..aklıyla kalbini dengelediyse, ne istediğini az çok farketmeye başladıysa ve gerektiği anda kendi koruyacak kadar diş göstermeye başladıysa...işte o zaman kimseyi umursamıyor. ve umursamadığında da o seyirciler müthiş saygı duymaya başlıyorlar.
buna ne dersin?
Çay tamamdır.:)