19 Eylül 2008 Cuma

Yavrukuşum burası benim evim ama bahçene dönsene sen...

Geçen akşamüstü yemek yapmak amacıyla mutfağa girdim.

Lavaboya bir hamle:
Üllen o da nessi, karşımda bişi benimle birlikte hamle etti.
Ne ki o?
Saniyelik bir bakış:
Kertenkeleeeeeee...
Ciyakkkk
içeri kaçış.

-Alo Ahmet... (Burası yavru kedi sesiyle)
Ya bişi söyliycem, mutfakta kertenkele var.

-Nası kertenkele?

-Baya kertenkele, nasıl olacak, gi,remem ben mutfağa.

-Ha ha haaa...gelemem ki şimdi ben, bekle gelince yakalarım.

-Gider ama o.

-Gitmez, bulurum ben.


Mutfak kapısını kapa, altına kilim sıkıştır, tamam...
Bu akşam yine açız çocuklarım...:)

Akşam eve gelince Ahmet birkaç dakikalığına mutfağa girdi ve dedi ki:
"Tamam yakaladım.
Ama öldürmek zorunda kaldım."
Ben de önce tüh yaaa deyip
"Ama evde olmazdı ki zaten" dedim.

Bugün...
Kurabiye canavarı halinde kurabiye üretimindeyim.
İkinci bir çeşit hazırlarken elimi tepsiye uzattım.
Ciyakkkkk.
Üstünde yine o!

Tepsiyi fırlat, Ahmete küfret, içeri koş.

Telefona sarıl.

"Neden yalan söylüyosun, öldürmemişsin işte."
"Neyi?"
Kertenkeleyiiiiiiiiiiii...."
"Öldürdüm ki."
"Yalançıııı. İçerideki ne o zaman."
Yine aynı kahkaha:
"Ha ha haaaa...geliyorum bekle."

Allahtan bu sefer Umut ve arkadaşı Turaç da evdeler.
"Çabuk bakın şuna çocuklar. Yakaldıysa kertenkeleyi görün, bana rapor verin. Yoksa kurabiye yok."

Yakalanmış...

Ya başka da varsa...

11 yorum:

burdasaklaniyorum dedi ki...

hahahahaaa..
ay turuncum bakma güldüğüme.. valla öyle hoş anlatmışsın ki, suratımda kocaman bi sırıtmayla okudum.
ama anladım seni çok.
hay allah yaa..
nerden gelmiş ki onlar.bi de benim önceki evdeki durum geldi aklıma.
ben de mutfakta..ay söylemesi de fena.. ıyhh kaşıntı tuttu.. ay hani, karafatma.. ıyyyhh.....
işte onlardan görmüştüm.
hemen telefon
seeeellllllll.....
koşup gelmişti de yok etmişti.
ben d paranoyakım ya, yemin ettirmiştim gerçekten öldürdün mü diye. hayır cesede bakacak cesaretim de yok ki emin olayım.
ay üüfff....
kertenkele yine diğerine nazaran bir nebze dah aiyi benim için.
ama ne işi var mutfakta yahuuuuu..
gitsin bahçeye.
bu onun eşiydi galiba turuncum.
eş mi geziyor bunlar?
neyse ahmet ikisini de aynı yere yollamış olsun.
bi daha da uzak olsunlar senden.
hadi uzattım çok öperim.
bi de:
kurabiye neli ki? ay ne güzel olmuştur oooo......

uctemmuz dedi ki...

Gül canımın içi. ben de çok güldüm. Bi de ikinci telefonu korkuyla balkondan etmişim. Bütün sokak eve canavar girdi sanmıştır.:)
O kadar benziyor ki hislerimiz seninle. Karafatma yerine eve aslan kaplan girmesine razıyım.:)
Ve bu ikinci bir kertenkele değil sanırsam burdacım. Bu aynı kertenkele. Ahmet ilk akşam yakalayamadı ve benim içim rahat etsin diye yakaladım dedi...
Bu tespitimin delilini en kısa zamanda yazıya dökeceğim...:)))
Öperim çok...:)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bir gün salonun kapısını açtım ciyak aynı anda kaçıştıK. Koccaaaa bir kertenkele. Ben tirtitremekteyim, aynne kocanın dedğini yaptım, salonun kapısını kapattım, altına da bişeyler sıkıştırdım. Sakinleşince mutfağa gittim , bardak dolabını açtım ki, bardağın içine kurulmuş bana bakmakta. Aynen yine ciyaaaak. O sırada Gamsegamse geldi. Büyük bir havlu attı üstüne , sonra da bahçeye. Yani bitmez anacım bu kertenkelek hikayeleri . Hadi sana geçmiş olsun. Gitmiştir o artık :))

kumhavuzu dedi ki...

berekettir berekett:))
kurabiyelerin üreyecek:P

karafatma neyin tamam iğrençte
kertenkele??
bırak gezsin hayvan..yatak odasına girmedikçe mesele yok:P

ATALET dedi ki...

hahaha..
ayol o da senden korkmuşturki..
hayır telefonu da yok..
edebilse bi telefon.. neler derdi düşünsene..
=)

umarım sağlam yakalanıp dışarı atılmıştır..
hem dünya hepimizin yaaa...
onun da bi kertenkelelik yeri vardır senin evdee..

bi de ne geldi aklıma..
bi hatun arkadaş evlenmiş
ama para pul yok
kayınvaldeyle kalıyolar..
ilk haftaları filan
odada.. bir böcek..
memetaliiii
diyo.. koca koşarak geliyo..ne var??
böcek..
memetali böceği görünce..
anneeeeee....
kayınvalde geliyo..
ne var..
böcek..
terliğini çıkarıp öldürüyo cengaver kayınvalde böceği..
=)

benim net bağlandım bozuk..
hastanede.. sörvır arızası sanaldan koptum ama
gönül bağım sürüyor..

uctemmuz dedi ki...

Ay İnşallah gitmiştir ya da devamı yoktur Lalecim. Hani eskiden Mabel sakızlar vardı. Böyle üstünde esmer bir hanım resmi. bakarsın bakarsın sonra kafayı pat diye duvara çevirince gayet beyaz tenli bir hanım görürsün ya.
Ben de nereye baksam kertenkele görüyorum.:)))


Kumum nereden bilicem yatak odasına gelmeyeceğini...korkutmasana beni, hayret bişey...:)


Ataletim şöyle diyebilirdi kertenkele kocasına:
"Selami burda manyak bir kadın var. Dev gibi bişey ve tepsiyle birlikte beni fırlatıp gitti. Hani bu ev güvenliydi ha?"

Kayınvalide hikayesine çok güldüm. Hala gülüyorum.
Biz de ailecek korkarız her tür haşarattan. Annem hallederdi. Babam da o pos bıyıklarına ve efeliğine hiç hasar getirmemek için bişey yokmuş gibi yapardı.
Yok bunun mantıklı açıklaması. Korkuyorummmm onlardannn...:)

Ece dedi ki...

Geçen hafta ben de bi cinayet işledim.Yardımcı hanım seslendi duvarda bişey yürüyor diye.Bebeğin yattığı odada,pencere pervazında 3-5 santimlik uzun bir yaratık pırrk diye duvara geçerken ayağımdaki terliği yapıştırdım üzerine.Gözümde gözlük yok,ne olduğunu anlamak için peçeteye alıp gözlüğü de takınca içim cızz etti.Hani o minicik,şeffaf kertenkeleler vardır ya..Uğurdur derler..Oymuş meğer.Nasıl kötü oldum anlatamam. Ben severim onları da..Giderdi garibim geldiği gibi ama ben öldürmüş oldum.

Bir daha şaşırırsa yolunu,sakın öldürmeyin e mi..

Sevgiler canım

uctemmuz dedi ki...

Ececiğimmm..
Zaten öldürmedik.
Ben Anneannemden tembihliyim ama kendim dokunamıyorum elimde değil. (O örümcekleri de öldürtmezdi.)Bu işlere Ahmet bakıyor o nedenle. Bugünkünü de yakalayıp bir poşete koydu ve dışarı götürdü.
Geçen seferkinin de aynı kertenkele olduğunu düşünüyorum hala.:)
Yoksa sivrisineklere bile vurmakta zorlanıyorum, o kadar can acıtmalarına rağmen.:)

geçkalmadımki dedi ki...

Başka yok tatlım.. korkma hepsi burada, çıtır balkonda oynuyor onlarla..
arada bir eve de giriyorlar ben bizim cadı kedimiz zarar vermesin diye bahçeye kovalıyorum.
hepsini topladım etkili bir konuşma yaptım, seni hiç rahatsız etmeyeceklermiş birdaha..
sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Canım benim canım...:)Gecenin bu saatinde yüzüme kocca bir gülümseme yayıldı yorumunla.:)
Teşekkür ederim ve de lütfen söyle onlara geçkalmadımkiciğim ben onlara zarar vermek istemiyorum sadece görünce ödüm patlıyor.:)
Öperim çok sevgiyle...
Çıtır'a çok selam...:)

sensizken dedi ki...

Kertenkele'miiii??? O bişey değil kiiiii :) tabii yarasanın yanında

Bizim eve yarasa girdi. Deli gibi bir sağa bir sola uçup duruyordu. Kendimi banyoya zor attım çığlık çığlığa...
Ameeeeeet eve yarasa girdi onu dışarı at diyordum:)

-Bir süre sonra attım hadi çık.
-Yoook çıkmam attın mı doğru söyle.
-Eeveeet attım.
-Eeeee nasıl yakaladında attın:) çok hızlı uçuyorduuuu.
- Uçacak tabii o senden, sen de korkuyorsuuun :)

Öyle bir korkmuşum ki; önce kafamı dışarı uzattım ki ne göreyim. Yakalamış elinde tutuyor hayvanı.
-Baaak ne sevimli bakıyor demez mi...

Çabuuuuk onu dışarı aaaaaaaat dedim sana:)

eh attı ama ben uzun bir süre geceleri camları açık bırakmaya korkar oldum.