28 Kasım 2012 Çarşamba

normmmm!

Kahve yapıp gelicem, bekle beni anacum. :)
evvet, ortam yazı yazmaya müsait. Kahvem hemen önümde, sigaramı da yakayım, oldu, tamamdır. Masam yeterince dağınık, zihnime eşlik ediyor. (seviyorum bu ikiliyi.)
bugün mühim. Tembelliğin tadını çıkaracağım. Gün boyu yayılıp, bi ara -vakit bulabilirsem- komşularla mercimek köftesi yiyip, bir yığın ıvır zıvır işle uğraşmak istiyorum. çok işim var türlü çeşit oyun oynanacak. son derece salak olan bir tanesinde tarlaya kırmızı biber ektim misal, onları unutmamam lazım.
bu son derece boş ve dışarıdan bakılınca anlamsız görünen gün kaç kişinin hayalini süslüyor acaba? bir milyon koşturmacanın içinde evdi, işti, ödenecek faturalardı, edilecek telefonlardı derken iki dakka olsun benim gibi yayılmak isteyen kimler vardır kimler. hah, işte üzülmeyin. ben bugün bunu gerçekleştiriyorum. hepimiz adına.
üzerimde beni gelip aniden bulmuş bir 'genişleme' hali var. beklediğin haber gelmedi mi? vur poposuna tekmeyi. bilmemkim seni yanlış mı anlamış, çok da tın.
hiç bir şeyi düzeltemeyeceğimi anlamış bulunuyorum. buna yeltenmeyeceğim bile.

bak bir de önemli bir sır: ben bugün kendimi çok seviyorum.
benim biberler biçilmeye hazır, hadi görüşürüz.:)


Hiç yorum yok: