29 Aralık 2013 Pazar

mizan

Yavaş yavaş geliyorsun 2014.
Kimbilir nelerle, kimlerle...

Herşeyin yoluna girdiği, sorunların çözüldüğü, kendim olmanın tadını doyasıya çıkardığım, çıkarabildiğim, uyumlu ve müjdeli bir yıldır beklediğim.

Silkinip, derin bir nefes alıp, suyun üzerine çıkmak...

2013'le gelenleri düşündüm..ooo kimler kimler...ve alıp götürdüğü..canımın içi, kıymetlim..hayatımın en değerlisi... en değerlisi, evet. delikanlım, kahramanım, bilgem, gücüm, kuvvetim, dayanağım gitti.

hayatın gerçeklerini kabullenip, hala güzel şeyler olacağını ummak belki de lüks. saçmalık hatta. ama bir söz verdim, tutmaya devam ediyorum.

ufak şeyler beklediğim.

sabahlara neşeyle uyanmak, yatağa huzurla girmek ve uyum.

bana bunlarla gel.
öptüm.


1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ben de seni öptüm.