4 Ekim 2011 Salı

İnsan sevdiğinin en çok neyini özler?
ben o güzel ellrini özlüyorum.
yanaklarını özlüyorum.
Seni bebekken öptüğümde ne hissederdim hatırlamıyorum. ben de çocuktum.
Ama şimdi en çok kokunu özlüyorum.
Bana Annecik deyişini.
ne zaman kalabalık bir yerde olsak gözlerimin mıknatıs gibi seni aramasını özlüyorum.
zamanı geldiğinde, bensiz bir şeyler yapmaya başladığında..ve ben dahil olmak sitediğimde hayatına, beni püskürtmeni özlüyorum.
çok güzeldi.

biliyor musun artık hiç bir şey umrumda değil.
zırıl zırıl ağlayacağım.
içleneceğim, parçalanacağım.
seni çok özlüyorum.

hepsini anlıyorum, anlamaya çalışıyorum, isyana davet eden yollar önümde açık
isyan etmek istemesem de o kapıyı defalarca çalıp kaçtığım
terbiyesizlik etme deyip, başım önümde kös kös geri döndüğüm açık.
Allah affetsin beni.
Vallahi hepsini anlıyorum, anlamaya çalışıyorum.

ama gizlemek de ayıp değil mi seni sevdiğimi.
seni çok sevdiğimi.
yerini tutacak hiç bir şey yok.
olsa da bunu istemiyorum
istediğim sensin.

doğru söyle, benden kaçmadın değil mi giderek.
yani benden kaçmak için gitmedin değil mi?
yani biri bana böyle aşkla bağlansa ben kaçardım sanırım.
:)
gülme.

Beni ne çok sevdin biliyorum, yaşadım, Allaha çok şükür.

Seni ziyarete gelmiştim, aniden M. Hemşirem annesi Umutun yanına gir dedi.
Şok oldum.
Sevincimden göğe dönüp yerime geldim.
anlayamadım.
inanamadım.
kalbim durdu bir anlığına.
Ha? dedim.
Gir dedi, gir.

Girdim de sen ne yaptın?
Bir insan böyle mi güzel sarılır sevdiceğine?
Bana bacaklarınla sarıldın?
Ellerimi tuttun.
Anlat dedin, her şeyi anlat.
susacak olsam, susma dedin, anlat dedin, susmadan anlat dedin.
Şşştt..onu dinleme, sen anlat dedin.
Herkes ağladı
Sarılmamız yasaktı, kimse gık demedi.
Kızma sen de biliyorsun onlar iyi insanlardı.
ellerinden geleni yaptılar.

kokladık ya birbirmizi.
Çok güzeldi canımın kaymağı.
Yine olacak inşallah.
Yine olacak.
Allah bizi bir daha ayırmasın.
Herksi de sevdiğine bağışlasın.
Öperim gül yüzünden.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

sen orda yazarken ağlıyorsun.. ben burda okurken temmuzum.. yaradan benim sabrımıda sana versin.. içindeki özleme dayanabilme kuvvetini güçlendirebilmek için.. sen annesin.. sana ne denirki.. nasıl teselli edilirsinki sen.. elim kolum bağlı acına okuyarak ortak olabilirim sadece.. ama yaz.. ve paylaşmayı ihmal etme sakın olurmu... biz hep burdayız..

uctemmuz dedi ki...

yazmak istiyorum, bir yere dökülmek istiyorum. istiyorum.:)

.. dedi ki...

dolfin demiş işte. ne denirse, ya da ne denemezse...
o özlemi, o kocaman, yeri dolmaz boşluğu, öfkeyi, acıyı... anladığımız kadarıyla paylaşarak faydasız faydasız ağlıyoruz burda.
sabır versin allahım sana. dayanma gücü versin, öyle çok versin ki, tekrar sarılacağınız güne kadar canının acısı sessiz kalsın.
ama sen sessiz kalma ne olur.
Umut ne demiş sana: herşeyi anlat!
susma, anlat.
o da dinliyor seni, biz de.
o da yanında Ünsal, biz de.
biliyorsun ya zaten.

laleninbahcesi dedi ki...

Üç temmuzum yaz hep yaz...istediğin kadar da ağla.Yazdığın her kelime benimde içimden akıp gidiyor.Göz yaşların benimkilere karışıyor.
Öpüyorum seni yüreğinden

uctemmuz dedi ki...

yazıyorum bunları sonra pişman oluyorum. gidip diğer sayfaya neşeli bir şeyler koyuyorum. içimden geldiği gibi. Benim hayır dualarım da sizlerle. Bir de bişey diyeceğim. Vallahi okumak zorunda değilsiniz. Kırılırım filan sanıyorsanız inan öyle değil. Sadece yazmak istediğimde yazıveriyorum o kadar.

.. dedi ki...

yok, okumadığımız zaman telefon açıp bağırıp çağırıyorsun, yetmiyor gelip dövüyorsun, savcılığa şikayet dilekçesi bile verdin ya Ünsüm. ondan okuyoz biz, yoksa mecbur olmasak bu derece, okur muyuz!
tövbe allahım yaaa..
seviyom seni kadın!

Adsız dedi ki...

olma pişman filan..

annem sana ne diyebilirim ki..
ben sadece dinlemek.. sen kendi isteğinle susana.. ya da başka konulara geçene kadar..
yanında oturup sarılıp.. dinlemek isterdim ..
canım ünsüm..
yaradanım sabırlar versin..
umutun nurlarda huzurlarda olsun..
diyebiliyorum..
bir de bişey diyeyim mi.. keşke reenkarnasyon var olsa..
diyorum bi de..
saime hanımdan korkuma rağmen.. seni her okuduğumda bunu diyorum..

atalet..
sevgiyle.. kucaklayarak..

uctemmuz dedi ki...

burdacım hele bir okuma, gelip kendim anlatırım. bence iyi bir yol değil bu.

atalaetim..Umutun bokböceği hikayesi, hani sadece son satırlarını paylaşmıştım, tuhaf bir biçimde reenkarnasyondan bahsediyor. "unutamayacaksın ve çıldırmayacaksın" diyor. bilmiyorum. bir müddet sonra düşüneceğim bu konuyu, tehlikeli bir uçuruma arkamı dönmeye çalışırken beni çağırmasına izin vermeyeceğim..:) yapabilirsem yani. Korkma Saime Hanım'dan..korkma, o seni çok seviyor. parmaklarım kendiliğinden yazdı.
öperim canlar.

uctemmuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.