12 Mart 2009 Perşembe

üçtemmuz dün n'aptı...flaş flaş flaş...:)

Eveeettt...Sabah Şekerleri tadında yazasım var. Ama saçlarım sarı değil, bir manken ebadında da sayılmam, üstelik blogu beraber yazdığım bir partnerimde yok.
İyisi mi kendim gibi yazayım ben.
Dün kalktım, kendimi şöyle bir kontrol ettim: ı ıh neşem yok...
Epey de sürdü yani...Toparlamak lazım deyip derhal sokağa attım kendimi.:)
Ya hakkaten bu şehir insana kendini toparlama imkanı veren bir su kıyısına, bir manzaraya, cıvıltıya sahip değil.
Soluğu annemde aldım.
Bilge geldi Ş. Teyze geldi. Benim eski komşular yani.
Fırın börekleri, saçaklı mantılar pişti.

Onlar ne zaman birbirleriyle konuşmaya kalksalar...terbiyesizce uyardım:"Bak ama ben gidicem yine, siz sonra da konuşursunuz, ben konuşucam, beni dinleyin, benle konuşun" şeklinde.
Her zamanki gibi tahammül ettiler.
Benim konuşmama tahammül etmek madalya ister, kutluyorum kendilerini buradan.:)

Sonra annemle çıktık, hatta misafirler daha oturacaklardı ama "n'olur otursaydınız, biz sonra da alışveriş yapardık" deyip onları eve gönderdik. Allahtan yedi senelik komşuluktan sonra tuhaf mizah anlayışıma alışmış durumdalar hepsi. Çok güldüler.

Çarşı dolaşıldı. (Mühim bişey değil zaten 3 cadde toplam olarak.) Alınacaklar alındı. Eve gelindi.

Bir de üstüne akşam Ahmet Beyle yürüyüş yapıldı. Şakalaşıldı.

Neşeyi yeniden toparladım yani. Maşallah diyoruz bu noktada.

Sabahın köründe kalkılıp yazı bile yazdım, daha ne olsun.:)))

Günlük yazısı gibi oldu...hadi bu da böyle olsun...

Çok güzel bir gün diliyorum hepinize...:)


İlavesi:

Dostlar Umut çocuklarını sokağa atıyorlarmış...Şu linke bir göz atar mısınız? İsterseniz siz de dostlarınızla paylaşıverin, belki bir faydamız olur...

8 yorum:

.. dedi ki...

önce kocaman bi günaydın
sonra okkalı bi maaşallah diyorum turuncum. bugünün daha güzel olsun canım benim.
söyle cooorrk diye de bi öpiym.

uctemmuz dedi ki...

Hepimizin de öyle olsun İnşallah tatlım.
Yalnız bizim öpücükler mucktan corkkk'a kadar ulaştı. :))))Atla Mavi Tren'e gel be kuzum...valla bak, yolda uyursun hem, hiç anlamazsın...:)))
Çok istiyorum senle konuşmak be fıstık.:)

.. dedi ki...

çok seviyorum seni. 8))

uctemmuz dedi ki...

Ben de seni seviyorum dünya güzelim, ben de seni...:)

Ece dedi ki...

Gerekmesin ama, eğer gerektiği bir zaman olursa; dönüp bu yazıyı oku tekrar. Bak nasıl iyi gelecek gör..

Dolunay etkiliyormuş bazı bünyeleri.Benim bünyede bi gariplik vardı zaten.Artık emînim:))

Sana canlılık katan herkesi,her şeyi seviyorum ben.Hepsine selâm olsun.

Öpüyorum canım

uctemmuz dedi ki...

Ecem ben de diyordum ki, beni unuttular diyordum, bak işte ama Ecem beni unutmamış...:)
Sağol bitanem sağol, öperimmm çokkk...:)

Adsız dedi ki...

bi de ben öptüm düüün o da iyi geldi sanaaaaa..
=)

uctemmuz dedi ki...

ataletimmm...o nasıl iyi geldi bilsen. senden izinsiz şuraya yazmak istemediydim...:)hem o hem de yazdıkların...rahatça bir sağollll diyeyim, oh ya...:)