9 Mart 2009 Pazartesi

***

Yazı mazı yazmak istemiyor canım. E bu ne o zaman derseniz, ne bileyim ben derim.
İçime baktığımda yine bir dolu atın oradan oraya koşuşturduğunu görüyorum. Merhaba diyemeden kaçıp gidiyorlar. Bu da demek ki yine kafam karışık.
İzmir'e gidiş zamanı yaklaştıkça kendimden kaçış halim artıyor. Normaldir, deşmeyiniz.
Ben de deşmeyeyim.

Ha bak atlardan biri durup selam verdi, bana hatırlattıklarını yazıvereyim şuraya.:)

Msn'de ya da maillerde, ne bileyim gerçek hayatta belki de, konuştuğum insanlar var.
Dostlar, akrabalar, arkadaşlar.

Anlayışlı olanlarına nasıl minnetarım bilseniz.
Bana detay soru sormayanlarına yani.

Böğrüme bişeyler saplamadan, sadece genel birşeyler sorup, aldıkları cevaplarla yetinenlere yani.
İyi dileklerini söylüyorlar, moral veriyorlar...uçuyorum.

Yoksa sordukları soruların cevaplarının bende olmadığını bildikleri halde sormaya devam edenler...

kalkanım kırılıyor sayenizde. O kalkan bazen neşe...bazen enerji, bazen de keyifli bir ses tonu.

İnanmıyor musunuz gerçekliğine?

Haklısınız.

Hadi benimle birlikte katılıverin bu oyuna, bir yeriniz mi incinir?


Bunları anlatmaya hiç niyetim yoktu. Ama bana yapılıyorsa, başkalarına da yapılıyordur. Rica ediyorum sadece, kimseye yapmayınız.

Canı acıyor insanın.
Ve niyetiniz bu değil biliyorum, o nedenle anlattım.

hepinizi seviyorum...:)

4 yorum:

.. dedi ki...

boşver.
bik bik bik soru soran herkese sen de soru sor hatta 8)
için de gülsün, yüzün de gülsün tüm hafta.
sımsıkı sarıldım öptüm ünsüm.

uctemmuz dedi ki...

İyiyim burdam da...yazıyı şimdi sabah aklıyla okuyunca sevmedim azıcık...:)
Dün bir dolu film seyrettim, onları yazayım, haftaya şöyle güzel başlangıç olsun mu?
:)

Ece dedi ki...

Yapılıyor canımın içi..Sana olduğu gibi bana da..

Merak ediyorlar.Ben de merak ediyorum ama,merak sorunu yok etse hep beraber meraklaşalım:))

Öpüyorum seni de atlarını da:))

uctemmuz dedi ki...

Ha yani işte Ecem...ama neyse, bir şekilde idare etmeye çalışıyorum.Ama o günüm gidiyor, açık söyleyeyim. Annem bu sorular ve akıl vermeler yüzünden ilaca başlamış, düşünebiliyor musun?