13 Aralık 2008 Cumartesi

üçtemmuz bildiriyor

Bir film seyredilir de bloga yazılmaz mı...

Issız Adam, Osmanlı Cumhuriyeti, Mustafa derken...ben hiç birine gidemeyip Arog'a gittim blog.

Gora'daki gibi yerlere düşmedim gülerken ama güldüm.

İyi ki varsın Cem Yılmaz dedim film bittiğinde. Bizi o kıllı adamların komiklik olsun diye bu halkın insanını yerden yere vuran tiplemelerine muhtaç etmediğin için iyi ki varsın.

Gönlümün yıldızı hala Metin Akpınar-Zeki Alasya- Ferhan Şensoy- Müjdat Gezen-Peter Sellers- Zaz ekibi evet...

Ama iyi ki varsın.

Bir komedi filmi çekip altyapıda Türk Sinemasının ustalarına selam çaktığın için...arka planda hep neden geri kaldığımızı, baskıcı düzenin insana neler ettiğini sorduğun için...her ortama, her zamana ayak uydurabilen ortalama bir Türk insanının uzaylıyı bile ayrım gözetmeden sevdiğini, kendinden kabul ettiğini gösterdiğin için iyi ki varsın.

Sadri Alışık hayranlığına ise şapka çıkarırım...

Sorar ya O "Bu da mı gol değil Hakim Bey?" diye...

Gol olmuş abicim...sağolasın...:)

9 yorum:

Gokhan K dedi ki...

Film de zevkle izledigim ve sinema salonun ne yazik ki goremedigi, Turk Kulturunun eski caga uyarlamasi daha mukemmel olmus.Izlenmesi gereken bir film.

Ayrica Turkce karekter eksikligimden dolayi ozur diliyorum..

uctemmuz dedi ki...

Gökhanım gelmiş yuppiiii...
(Kumum bizim Gökhan bu.)
Boşver sen Türkçe karakteri, biz senin karakterinin hastasıyız kuzum.:)
İyi ki gitmemizi istedin filme, dayı-Umut-baba, ben birlikte izledik, salona inat epey de güldük...:)))Keşke sen de olsaydın...

geçkalmadımki dedi ki...

Filmi izlediğine ve beğendiğine sevindim..
Ben de izlemek ve beğenmek istiyorum..
Son günlerde izlemeyip te eleştirenlerle çok karşılaştım bu konuya canım sıkılıyordu...
Ben de gideceğim...
Sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Fundacım gülmek, bir filmi beğenmek çok şahsi bir şey tabi ama şu dert-kriz-savaş ortamında pek iyi geldi bana. Eli yüzü gayet düzgün olmuş filmin. Hiç küfür bile koymamış Cem yılmaz ki o kadarı bana bile fazla geldi. Yani hiç olmazsa gerçek hayattaki kadar küfür olsaydı dedim sonradan.:)
Biz milletçe fazla eleştiri hastalığına tutulduk gibime geliyor...:)
Sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

biz bişi beğenirsek şımarır yapan ...diyen ulusun evlatları olarak..
becerikli yeteneklileri küstrdük de..
esas bişey olmadığı halde kendine
hayran şaşkınları yükselttik bu ortamda..

bu cem akıllı.. zeki..
zeki insan espriyi de iyi yapıyor elbet..

ben de görmek stiyorum...

en kısa zamanda...

atalet

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

aa gitmeyecektim ben bu filme yav. Hep futbol olduğu için. Git diyosun yani şimdi

uctemmuz dedi ki...

Aynen ben gibi gece kuşu dostlarım gelmiş bloga.:)Pek sevindim bu saatte ayakta bi tek ben olmadığıma.

Ataletimmm öyle güzel demişsin ki, eleştire eleştire bize seyretmemiz için film yapacak, okuyacak kitap yazacak insan kalmayacak ortalıkta. Korkarım yani.
Bi Türk 1 milyon yıl öncesine gitmiş, 15 günde onca yılın açığını kapamaya çalışıyor, bunu düşünmek bile beni güldürdü.:)

Lalem hep futbol filan yok, futbollu sahneler de gayet güzeldi. Bi de çocuk filmi filan demişler buna ya...Ben Cesur Civcive, Buz Devrine aşığım.:) Cem Yılmaz'ın filmini niye seyretmeyeyimki...:)

İyi geceler...:)

kayipsimurg dedi ki...

Eh sen beğendin gitcez mecburen :) Türkler ne zaman taş devrinden çıkmış bi görelim bakalım :)
Sevgilerimle

uctemmuz dedi ki...

simurgum, yok yok Valla gidin filan demiyorum. Dediğim şu sadece, eğlencelik keyifli bir film olmuş. Ne büyük beklentiye girmk lazım ne de düşman olmak...O kadarcık...
Çok seviyorum seni...:)