8 Aralık 2008 Pazartesi

:)

Herkesin sıhhati, keyfi yerindeyse zaten her gün Bayram insana.
Ama Müthiş bir telefon trafiğinin yaşandığı, zillerin durmadan çaldığı, kapının önünde biz geldikkk diyen dostların olduğu Bayramları seviyorum ben.

Dün mesela taa İstanbullardan bir blogcu dost kalkıp geldi bize.:)Yol boyu telefon konuşmalarımız blog rumuzları üstünden sürüp gitti...Telefonlarımızı bir dinleyen varsa kesin bizi de "kon- kon" taifesine kattılar dedik.:)

İlk Karşılaşma:
Y amüthiş birşey.
Sadece yazılarını okuduğun, sesini bile duymadığın ama az çok nasıl biri olduğunu, hangi konuda ne düşündüğünü bildiğin biriyle yüzyüze gelmek.
In ı nı nııııın...
:)

Hiç yabancılık çekmedik. Saatlerce konuştuk. Çay içtik, benim yaptığım çakma keki yedik. (Aslında pandispanya hamuru ama valla güzel bak.)
O kadar çok şey konuştuk ki kısa bir ömür özeti gibiydi.:) Tam hayal ettiğim gibi.

Çok güzeldi.
Onu tanıdığım için çok mutlu oldum.

Dostlar hepinizin Bayramını kutlarım...Neşeli, sağlıklı, keyifli Bayramlar dilerim...
Umarım hep böyle güzel tanışmalar, filizlenen sevgiler getirsin bize...:)

10 yorum:

kayipsimurg dedi ki...

:)
Bişii diyiimmi:
Emin ol sen söylemediysen kekin çakma olduğunu farketmemiştir o. Zaten o kadar konuşalacak şeyin içinde kek aklına bilem gelmemiştir zaten:)
Hem çok sevmiştir ki seni. Kek çakma olsa ne yazar sen sahici insansın ya o yeter :)
Sevgilerimle

uctemmuz dedi ki...

Ben de bişey diyeyim mİ?
Ev sahibesi başka kek yapmayı bilseydi yapardı hakkaten..:) Ama tek bildiği kek o.:))))
Poğaçayı şimdi yaptım ama...Keşke o misafir yeniden gelse, şu an fırındalar.:)))
Canımsın sen simurg...O sahicilik tek başına olan bişey değil...Misafir hanım o kadar dünya tatlısı, akıllı ve sıcaktı ki evdekileri kendine hayran bıraktı.:)))
Çoook sevgiler...:)

geçkalmadımki dedi ki...

Darısı Başımıza...
Sevgiler...

uctemmuz dedi ki...

Umarım, en kısa zamanda...:)
Çok sevgiler.

alpernatif dedi ki...

En sonunda yaptıracaksınız bana en harbisinden blogcu geleneksel toplantısını İstanbulda
O olucak :)

uctemmuz dedi ki...

E Valla güzel olurmuş aslında. Yakamızda rumuzların yazdığı kartlar..:)))Yok, ona gerek yok. :)

kayipsimurg dedi ki...

Napıyon :)

uctemmuz dedi ki...

Heh heee..:Geliyorum bloga hemmen...:)

burdasaklaniyorum dedi ki...

ama o kadar kıskandım kiiii 8(
üffff
valla üf yani.
ben de olmak isterdim orada yaa.
üüfff...

uctemmuz dedi ki...

Ben de isterdim burdam.:) O kadar harikaydı ki, anlatacaklarımızı sığdıramadık o kısacık zamana. Dün de kummm burdaydı.:) Ayrıca anlatacayım...
İnşallah burdam, bir gün yolun şurdan bi geçse...Du bakalım belki bir gün...:)