15 Aralık 2008 Pazartesi

ikinci yazı bugün...

Yenile yenile yenmeyi öğrenir mi insan?
Yenmek için güçlü olmak mı lazımdır hakkaten?
Nedir peki güç?

Cehenneme giden yolların taşları iyiniyetten yapılmış.
Öyle diyorlar.
Sonra bir de "Sen hayra yor" diyorlar.
Hangisi?

Zafer ne? Muzaffer kim?
Neyi kazandın, kaybettiğin ne?

Züğürt tesellisi var bir de...
Pembe, süslü laflarla bezeli.
Sonra hayatın gerçeği karşına çıktığı an dağılıp gidiveren.

Kızgınlığımı gülücüğe çevirmeyi öğreniyorum.
Yılgınlığımı, enerjiye.
N'oluyor?
Neresindeyim hayatın?
Hayatta mıyım?
Bilmiyorum.

Aaaa kızgınım. Bu iyi bir şey mi?
Hayat blirtisi belki.
İşe yarasa bir de.

Bu şifreli yazılardan bıktım. Ama dökemiyorum içimdekini.
Höh be kardeşim nasıl bi kendini kontrol.
Belki de değil...belki korkudur sadece.

Elimi değdirmek istediğim denizler vardı.
Sesini duymak istediğim yabancılar.
Zıplamak istiyordum.
Sanki sadece debeleniyorum.

Terbiyenin de içine edeyim, suskunluğun da.
Desem iyi gelir belki...

14 yorum:

burdasaklaniyorum dedi ki...

dök-dökül...
öyle bir sevgi çemberi var ki etrafında...
bu ka diyorum 8)

uctemmuz dedi ki...

Canımmm :)))))
Bak yumuşayıverdim yine...
Peki, söylemediklerini de dinleyeceğim ....
İçeri gidip kurabiye yapacağım..::)
burdam asıl ben seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

sen yazamadıkça..
kurabiye yapa yapa..
sonunda yuvarlanıp gidiyorum moduna gireceksin e
tırsıyorum ben..

yaz ya..
nolcak..
meyl yaz..
en ketum bildiklerine yolla
kızmak hayat belirtisi de..
mutfağa değil..
kızdırana doğru yönelmesi gerekir..
boşalmak için...

atalet..

uctemmuz dedi ki...

öyle doğru diyorsun ki atalet...Yok çok uğraştım ben o döngüyü kırmaya, henüz başaramadım...
Kızdıran kızılamayacak halde, bir de zaman aşımı var tabii...:)
(Al yine şifre.)
O yüzden yolum hep kurabiyeye çıkıyor ya...
Sağol canım benim...:)

kayipsimurg dedi ki...

Hopteee noldu yaf ? Boşver kurabiyeyi çakma keki. De diyeceğini hem de gözüne gözüne vur:)
Hadi aldım gardımı, çıkardım gözlüümü bekliyom bak:)

uctemmuz dedi ki...

Hiyop, alma gardını, vurmak filan istemiyorum ben.:)))
Sinirlendim sadece, harbiden sinirlendim.
Dur bakalım geçer İnşallah...:)

kumhavuzu dedi ki...

şştt..neler konuştuk biz..
hem msn sana hep açık biliyosun:)

who dedi ki...

sinirlenme yaw
bak benim gibi yap
ye ye
ol 100 kilo
(allah korusun) iyi bişi yazarken beddua gibi oldu..

yani arada
kızmak
yazmak
içine atmamak lazım

derim..

sevgiler.. mucukslar

who dedi ki...

şeyyy bu arada selamın gelmiş ama ben atlamışım :) valla beynini yedim kızcağızın.. o kadar cok konuştum ki arada vallahi billahi atlamışım.. şey direkt hatırlatıldı da sana da söylemek istedim :) sinir geçince oku ama bu alakasız yorumu :)

sevgiler gene

Adsız dedi ki...

üç temmuz..
sen kızdıranı ellerinle kurabiye ile besliyosun gibi geldi bana
=D....

bak köfte yap sen..

saime hanım usulü..

nasıl mı..
kıyma..
soğan rendesi ekmek içi filan ne koyuyosan koy..
yuğur..

sonra al eline o yuğurduun kıyma karışımını..
vur kabın içine..
altına havlu filan koyma ki..
tezgah gümlesin..
bir iki üç..

saime hanım..
et parçalanmayıp top gibi olana kadar vururdu..

da sen rahatlayana kadar vur anacım

bak nası iyi gelecek..

ya da.. bi kum torbası sallandır tavandan..
ona vur..

ben denemiştim elimi ergene bulamamak aşkına..
pewk iyi gelmişti..

hem kollarımın diriliğini o günlere borçluyum..
=D.....

atalet elbet kim olcekkk

Adsız dedi ki...

Sarsam sarmalasam seni dökülürmüsün :)

Kadeh

uctemmuz dedi ki...

kumum iyi geldi konuşmak, sağolasın...


hucuğum sen inanılmazsın...Öyle bir kahkaha attım ki okurken, sinir minir kalmadı.
Ya ben ufacıkım zaten bi de 100 kilo olursam yuvarlanmam lazım.:)))
selamımın gelmesine çok sevindim:)


atalet nasıl seviyorum seni...
Dün sırf bunun için mantı yaptım ben...Hem de o kadar çok ki kollarımı kaldıramıyorum...Saime Hanıma saygılarımı sunarım ta derinden, onlar en doğrusunu bilirler...
Bak annemin bir büyüğü de dermiş ki: "Kaynananm beni kızdırsa da çamaşır yıkasam." :))) O hesap...
Ya canımsın sen benim...:)
Bi de aklımı toplayınca mail yazacağım, söz...


Kadehim dökülürmüyüm ki? Yok beh...dökülmem...sar sarmala canım kuzum...:)

Ece dedi ki...

E ama ben bi gün bi iğnedenlik örneği koymuştum hani..Keçeden yapılmış, göz şeklinde.Yapmadın mı o ignedenlikten sen? Bu gibi durumlarda saplıyorsun iğneleri, sinir minir kalmıyor.
Koltuğa yayıldım bak..dizime yatacaktın hani? Ben de saçlarını okşayacaktım?

uctemmuz dedi ki...

Canım Ecem benim...

İğnedenlikler yaptım evet...sonra poşetlikler..::)))
Şimdi bir de kazak bitiyor...

"bu kadar yürekten çağırma beni
Bir gün ansızın kalkıp gelirim..."
:)
Sağol...:)