30 Kasım 2008 Pazar

yetti gari

Klasik Pazar eylemlerini gerçekleştiriyordum.
Mızırdanarak uyan,
kahvaltı sofrasına otur,
çayın mis gibi kokusu başını döndürsün.
Yarı açılmış gözlerle gazeteyi aç.

İlk yazardan ilk başlık:
Dün Hayatıma 13 Kadın Girdi

Benden ilk tepki:
Pööööfffff......

Aman ne de vurucu olmuş
Aman ne de kadın yanlısı bir başlık olmuş
Öeyhhh...sıktı ama...

Bunlar içimden kolkola geçip giden düşünceler.

Birkaçgün evvel okumuştum gazetede, rahmetli kardeşimiz Güldünya için 13 kadın biraraya gemiş ve onun için şarkılar söylemişlerdi. Kesin dedim, yazıda bu anlatılıyor.

Evet, öyleymiş.

Aynı hissiyatı Mustafa filmi yayına girmeden evvel Beyaz'ın Cnn'deki programına katılan Can Dündar'ı izlediğimde yaşamıştım...

Ergen delikanlı ses tonuyla, neredeyse ağlamaklı romantik bir tonda filmini anlatıyordu.

İçeri gidip evdekilere şöyle dedim:
"Eeeehhh yeter ama...Bir kahramanı anlatıyorsun, sesin kendine güvenli çıksın biraz...çok sıkıldım ben bu üsluptan."

Vallahi çok sıkıldım ben bu üsluptan.

İlk bölüme döneyim: Ne şarkılara ne de bu düşünceye bir itirazım yok.
İtirazım bunun kadın yanlısı bir erkeğin gözlerinden anlatılış şekli.

Hakikaten bu sıkıcı romantik üsluptan hoşlanan hemcinsimiz var mı aramızda?
Çok merak ediyorum.

Aşk ve kadınlardan bahsetmek için sadece Pazar günlerini seçiyor bu Başyazar.
Pazar= aşk.
Pazar= kadın

Otomatiğe bağlamış gibi.

Ben bir kadınım.
Haftanın diğer 6 günü de yaşıyorum.
Haftanın diğer 6 günü iş arıyorum mesela, bu bıdıcık şehirde.
Haftanın diğer 6 günü de yemek pişiriyorum.
Haftanın diğer 6 günü de kadın olmaya devam ediyorum.

Ve gencecik bir kadın, abisi tarafından öldürülmüş,
Bir grup diğer kadın Onun anısına şarkılar okumuş
bu duyuralacak insanlara
başlığa bak:
Hayatıma 13 kadın girdi.

Cinsellik çağrıştıran, duyyygggu dolu bir yazı.

Valla tokum ben, almayayım...
Duygudan soğudum sayenizde...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bööög diyorum hatta. Duygusal sömürü diye bişi var işte malesefki ama sömüre sömüre duyguda bırakmadılarki. Sevgiler sana üçtemmuzum

Adsız dedi ki...

ay bi an kendimi okuyoeum sandım..=P

bayıyor evet..
yeter evet..
bıraksınlar biz kendimizi kendimiz anlatalım..

ve bu hafta dilediğin gibi bi iş olsun... dilerimmmmmmmm
atalettt...

uctemmuz dedi ki...

Tv'de yemek bile yeseler ağlamaklı bi sesle Lalem...Olacak iş değil.
Merhamet bırakmayacaklar insanda, toplanıp ahdettiler sanki.


Oh yav 2 kadın benimle aynı fikirde şimdilik...
Ohhhh yavvv...
Dileğin içi sağol atalet, İnşallah gerçekleşir. :)
Öperim...:)

geçkalmadımki dedi ki...

2 kadın değil 3 kadın aynı fikirde üçtemmuzum.. o da şimdilik..

Sevgiler sana...

uctemmuz dedi ki...

Birazcık farkımıza varsınlar o zaman Fundacığım...Yemiyoruz yani...desek ayıp mı kaçar?
:)

kayipsimurg dedi ki...

Beni de say:)
İyi bi haftan olsun. Tamam mı :)

Adsız dedi ki...

yok yok kaçmaz ayıp filan.. birde üstüne kuzu burnundan öpülünce ögürür haha işte ondan koyalım fona..

fesüphanallah..

sevgiler :)

uctemmuz dedi ki...

Tamamdır simurg, iyi haftalar hepimizin olsun.
:)

Bu güzelmiş hucuğum, çok sevgiler sana da. :)

kumhavuzu dedi ki...

sizede yaranılmıyo kardeşim:P
hem duygusuz şeyler dersiniz
hemde beğenmezsiniz:D

uctemmuz dedi ki...

Öyleyiz biz...oh canımıza değsin...;)