24 Kasım 2008 Pazartesi

Aktör dediğin...

Onların filmlerini hatırlayan şanslılara hatırlatma yazısı...:)



Steve McQeen

Firar'ı unutmak mümkün müüü?
O minicik hapisane odasındaki duvara tap tap çarpan beyzbol topunu?
Hınzır bakışlar eşliğindeki kaçış planlarını?

***





Robert Redford

Hemmencecik Brubaker ve Akbabanın Üç Günü derim ben.
Brubaker'ın başlangıç sahnesine babamla hayran olmuştuk. Ezilenden yana olmayı o filmle öğrendim desem fazla kaçar da...etkisi olmuştur ama kesinlikle...:)
Bir de çok yakışıklı


***


İlk cümle olarak Micheal olanın babası desek ayıp kaçar. Benim için hep Spartaküs olarak kalacak...Bir de Çerkestir kendisi...:)


***


Charles Bronson

Vayssss...Çok severim ben O'nu...Jill İreland'la olan aşkını, filmlerini...
Seyrettiğim en güzel aşk filmi, kadın filmi, erkek filmi ve de kovboy filmi onundur. Adı da Öğleden Sonra Üç saat...:)


***



Yul Brynner

Karizma için saça ihtiyaç olmadığının kanıtı. :) Kral ve Ben derim, sonra da susarım...

7 yorum:

Ece dedi ki...

Ben senin saçını başını yolarım. Anam bütün beğendiğim adamları almışsın buraya. Yaşına mı güveniyosun sen hııı???

Gel bi öpiiiim de bırak onları

uctemmuz dedi ki...

Yorumu yayınla tuşuna basarken saçını başını kısmını okuyabildim, yahu bu ne derken senmişsin meğer Ece.:))))
Ya yolma, hayret bişey şurda 3 tel saçımız var onu da toplayıp duruyoruz zaten.:))))
Tamam ama öp, ona itirazımız yok...:)
Hakkaten bunlar başka adamlar beh...;)

Adsız dedi ki...

hahahahahaah.. yorumlara bak..
...

ııh benim hiç yakışıklılarım olmadı o dönem
hani.. çoook israr edilirse.. belki toni körtis..
=)
ama filmler.. onları biliyorum......

kumhavuzu dedi ki...

ben iyi bi film izleyicisi değilim..hep söylerim..
ama çarls Bronson..onun filmleri..severek izlerim denk gelince:)
Riçırd Giır bide aa..neydi o adamın adı ya..yaşlı kel:)
bak unuttum...pek beğenirim:)
bende öpiimmmm

burdasaklaniyorum dedi ki...

bu işte!
yakışıklı olan da olmayan da 'aşık olunabilme' potansiyelinde.
hele robert redford!

who dedi ki...

hahahaha ecenin yorumuna çok güldüm, seninkin de koptum yaw..

biz abimle nostalji geceleri yapmaya başladık.. henüz çok yeni ama bu hatırlatma çok iyi oldu :)

sevgiler..

uctemmuz dedi ki...

Ha haaa Valla amanın bu ne derken Ece'yi gördüm sevindim yav...Ataletim yakışıklın olmadıysa bile sıra güzeller de.Bakalım onlar hakkındaki fikirlerin nedir?
Öpperimmmm çoook.:)


Göstermiyorlar ki kumcuğum varsa yoksa aptal saptal kovalamaca filmleri tv'de...


Ay evet burdam.Hepsi kişilik sahibi bu insanların. Filmleri de kendileri de. Dünyayı dert eden insanlar, öyle boyunduruğa filan gelmezler. Hollywood onlardan sonra patates cipsine dönüştü zaten kanımca.
Bi de Robert Redfordla Brad Pitt benzerliği hep dikkatimi çekmişti, dün resim ararken aynı konulu başka resimler buldum, doğru yav...:)


:)))
Trt 'nin bir arşivi var ki inanılmaz. Üstelik o filmlerin seslendirmeleri de ayrıca takdire şayan. Keşke gösterseler. Tam nostalji olur.
Bir de Keşanlı Ali'yi yeniden görmeyi çok istiyoum ben. (Ne alakaysa.)
Çoook sevgiler...:)