8 Ağustos 2008 Cuma

Pek sevgili blog kardeşim

Bunlar boncuklar, minik çiçek ve kurdelalar...:)



Bunlar da marifetlerim...:)



Mini mini blogcuk...

Bak sana haberlerim var...

Renklere kardım ben yine...:)

Dün öyle güzel kumaşlar aldım ki şaşarsın...
Sonra bir "boncukçumuz" var , oraya gittim....orası benim hayal evim...kurdelalar, boncuklar, fistolar, çeşit çeşit mini obje...

Kendimi kaybettim blogcuk...

Yine...

Her beğendiğimden aldım, hepsini beğendim...

Demek ki en çok beğendiklerimi almışım...:)

Sonracığıma başka boncukçuya gittim. Orada sevimli bir genç kız vardı... Dükkanda kimse yoktu.

Herkesle hemen sohbet ederim ben, bilmez misin?

Neler neler konuştuk...

Sevdim o kızı...çünkü bana "Nasıl birşey bakıyorsunuz?" demedi...

Bir dükkanda bana böyle sorulduğu an kaçarım ben...korkarım böyle bir soru soran insandan...

Ne alacağını bilen insana da mesafeli yaklaşırım...

Renklere geldim ben, nasıl bir şey baktığımı nasıl bilirim?

O boncuk bu kumaşa uyar, bu kesinlikle uymaz ama çok güzel, almalıyım, ......aaaa o kurdela bana gel diyor filan derim...

Subjektif müşteriyim ben...

Ben seçmem: o beni seçer...:)

Aşık olursam alırım...

E insan kime aşık olacağını seçebiliyor mu?


Ağzım kulaklarımda anneme geldim...Yürü Bilge'ye dedim...

Bilge depresyonda...

Ay, kim değil ki...Hangimiz iyiysek diğerini toparlıyoruz...

Kapı açılır açılmaz sus dedim...

Bak neler aldım...

Şunlara bak da kendine gel dedim...

Foşurt diye döktüm boncukları, kurdelaları...

Sonra her birinde "Baaaakkkk" deyip kumaşları çıkardım tek tek...


Gülümsedi...

E demiştim iyi gelir diye...

Gece boyu minik iğnedanlıklar diktim...

Her birine aşık oldum...

Ay, yine... Evet...

Ortak bir bloga yazı yazmamı istedi bir sevgili arkadaş, onu da yazdım...

Bak sana bile laf yetiştirdim...

Bişey unuttum ben ama neydiiii....

Haaaa....daha kahvaltı etmedim...:)))

Onu da yapayım tam olsun....

Renkler renkler I love you...

14 yorum:

Ece dedi ki...

Yaşşaaaa!!
Benim bile gözüm gönlüm şenlendi buradan.
Hadi koy resimlerini yaptıklarının. Hem ben sana bir sürü örnek resim de göndereyim stoktan-mailine..
Benim de dikişim geldi birden..Birkaç gün sonra başlarım gene. Bütün malzemeler salonun bir köşesinden beni dürtüp duruyor zaten.

Aslanım Üçtemmuz'um. Nasıl iyi geldi bak..bana bile...

Sevgiyle öpüyorum.

Adsız dedi ki...

kız turuncum,
canım çekti valla. resim de koysaydın ya.
ama bilge niye depresyonda? üzüldüm. söyle ona. tanıyoruz biz onu da. üzülürüz valla canı sıkkınsa.
bi de şu ne bakıyorsunuz diyen satıcılar.
ayh ben de sevmem hiç
"bakıyorum" derim.
aynen öyle valla.
ben bilsem ne aradığımı....
öperim seni de bilgeyi de.
he bi de umutcuğumu ve ilker veletini de.

uctemmuz dedi ki...

Ececiğim, burdacığım...
Ekledimmm resimleriiiii...:)))
Aslında daha da şekerler...Fotoğraf net diil anacım...:)

uctemmuz dedi ki...

ve burdacığım:
Bilgecim gardını düşürdü bu ara...Onun canı sokağa çıkmak istemiyorsa, işimiz var demektir...İlkercik var ya İlkercik...Daha ben eve girer gitmez iki eliyle kocca bir tabak muhallebi getirdi bana...Sonra da koşup bir kaşık..."Ye, çok güzel" dedi...Bi hoşuma gitti...
Hala yarım konuşuyor..."Pislike gidelimmmmm" diye tutturdu mesela...Ha? dedim... Piknikmiş o...Umutcuğuma da selamları ileticem...Görürsem...Arkadaşlarıyla dışarda...Öperim canım benim...:)

Adsız dedi ki...

Hangisi benim şimdi bunların?? Ben 2 tane istemiştim:)) Benimkine böyle boncuk, çiçek falan konulacak mı?? Heyecan yaptım bak:) Bir de şu yukarıda duran blog resmin.. Ne kadar asil o öyle yaHu! Benim elbisem o:) Bakmışsın bir gün bir de bana bu elbiseden dikmeni istemişim:) Ben hep istiyorum biliyorsun;)

sensizken dedi ki...

Ellerine sağlıııık... Ben de isteriiiiiim :) Sen yaaaap ben bir ara geçerken alırım :)

Şaka şaka ben iğnelik kullanmıyooom. Yastık olsun hem de turuncuuuu :))))

uctemmuz dedi ki...

Hanımlar,
Cevap için ayrıca geleceğim...:)

Adsız dedi ki...

pşşşt bunlardan süper lavanta torbası olurrr...
anahtarlık olurr...
askılara asmak için güzel koku torbası olurr....
=P

süper olurrrrrrrrrrrrr.............

güle güle kullan..................
ataletinnnnnnnnnnn

uctemmuz dedi ki...

remla hayatım...beğendin mi gerçekten...ben beğendim de..:)Hangisini istersen senindir ya da hangilerini istersen...Değilmi ki enin sayende aklıma geldi bu uğraş...Ben sana teşekkür ederim canım...:)

sensizken...aşkolsun soruyor musun bir de? Mümkün olsa hemen yollardım ama gerçekten buradan geçebilirsen istediğni seçersin canım...


ataletciğim sabahtan beri düşünüyorum ben bunları başka nasıl kullanabilirim diye...İnan ki tuhaf tuhaf bi dolu şey geldi aklıma ama söylediklerin gelmedi...Sağol der koc-caman öperim...Yine imdadıma yetiştin...Hemen o tarz çalışmalara başlıyorum...:)

laleninbahcesi dedi ki...

süper süper süper. Çok güzel olmuşlar. Boncuk kurdela aldım deyince bu kadar da güzelleri ile karşılaşabileceğimi düşünmemiştim. Bu modelden yastık bile olur valla. Öptüm seni

uctemmuz dedi ki...

Ehi...
Teşekkür ederim...:)

kumhavuzu dedi ki...

kısss ne güzl olmuş bunlarrr
dün yazıyı okudum..reprenk oldum:) bi iyi geldi bna bile
bitmişleride görünce:)
çok güzellerr...
çanta süsü gibi yapacasan ben sana onların kiltlerinden gönderiririm biraz..almıştım bi zamanlar baya:)
kısmetleri bol olsunnn
sana daha iyi gelsinnn
öperim seni bennn

uctemmuz dedi ki...

Gelir...İyui gelir...Biz buna hatun depresyonunda boncuk eşiği diyoruz...:))))))

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!