19 Ağustos 2008 Salı

Şimdi şöyle

Merak edenlere:
Şöyle bir savaşçıydım...:)




Gülmeyin darılırım...

Bişey anlatacağım...

Benim Silkroad karakteri var ya...

Aylar sonra yeniden oynamaya başladım...

Dün ekranı açtığımda tüm paramın, eşyalarımın hatta köpeğimin çalındığını gördüm...

Anne oğul deliler gibi arandık hiç bir şey bulamadık...Şifrelerimizi ele geçirmişler...

Yani arkadaşlar benden feysbukta, msn'de saçma sapan bir mesaj alırsanız aklınızda olsun...Şifrelerim büyük ihtimalle ellerinde...

Böyle bir şey olursa beni bir haberdar edin olur mu?

8 yorum:

kumhavuzu dedi ki...

para eşya neysede köpişe üzüldüm be böcük:)

uctemmuz dedi ki...

Beni en çok sinirlendiren o oldu kumcuğum... Sanırım bir daha oynamayacağım bu oyunu...
Yalnız diğer şifreler güvende, onu anladık...Sadece oyuna yönelik bir hackleme olmuş sanırım...

burdasaklaniyorum dedi ki...

ya ne manyak insanlar var yaaa..
ne oldu yani hepsini alınca, başarı mı elde ettiler?
nasıl bir tatmin duygusudur bilemiyorum turuncum.

uctemmuz dedi ki...

Canım, yazının başında dedim ya gülmeyin diye...Çünkü oynamayan bi rinsan için ne demek istediğimi anlamak birazcık zor...42 levele gelmek aylar sürüyor...Paran, silahın gittiyse artık o oyunu zaten oynayamıyorsun...Charı tamamen çalamamış çünkü şifreyi değiştirememiş...Ben de gizli sorumu hatırlamadığım için şifreyi değiştiremiyorum...:) Yani devam bile etsem oynamaya, istediği şeyi istediği zaman alabilir...
Hepsinden önemlisi bu kadar açıkladım çünkü:
Gençler ve çocuklar arasındaki genel ahlaki durumu görmek ancak bu oyunlarla mümkün...
Küfür (ama öyle böyle değil) , hırsızlık her türlü iğrençlik gençler arasında mevcut. Ben çoğu zaman dayanamyıp onların konuşma ekranını kapatıyorum, çünkü insanın içi almıyor...(Kendi aralarında konuşmaları okumak mümkün yani oyunda.)
Kesinlikle bu oyunları denetleyecek bir mekanizma lazım. Bu çocukların ömrü oralarda geçiyor çünkü...
Çok uzattım ama dediğim gibi beni ilgilendiren en önemli kısım bu...
Ha gerçek haytatta ha burda ahlak aynı ahlak olmalı...
Öpüyorum canım, çok sevgiler...:)

burdasaklaniyorum dedi ki...

ünsalım ben anlıyorum valla. bu oyunu bilmiyorum ama ben de bir zaman Sİms oynamıştım. emek emektir sonuçta, oyun bile olsa. gerçekten de aylarca çalışıp çabalıyorsun birşeyler elde etmek için.
çocukların-yeni yetmelerin durumu beni de üzüyor. biz ne iyi yetişmisiz meğer.

uctemmuz dedi ki...

Bıraktım artık peşini,kimin yaptığını bulamıyorum çünkü...:)Sims'i pek merak ediyorum...Ama yok, oyun oynamayacağım artık...:)

sensizken dedi ki...

hahahaha ben gülüyorum hemde çoook ben bu oyunu hiç oynamadım:)
Şaka şaka gülmüyorum tabi... Sanalda olsa yapılan iş bence çok çirkin bir şey. Hırsızlık, hırsızlıktır.

Misafir geldik buraya ne çay ne de böreeeek yapmışsın :) Görüşürüüüüz.

uctemmuz dedi ki...

Aynen öyle sensizkenciğim...Görmedin mi çayı böreği aşkolsun, e gecikmişsin kalmamıştır belki...;)
İstediğin o olsun yenisini yaparız...