16 Şubat 2012 Perşembe

seçim

seçim yapmak

halihazırda seçeneklerinin olmasını gerektirir. seçeceğin belki en az iki farklı yol olmalı ki seçim yapabilesin.

temiz ve düzenli raflara, havalandırılıp gözden geçirilmiş çekmecelere ihtiyacım var.

teşekkür edip, hayatımdan çıkarmaya karar verdiğim bazı sevdiklerimi bir süre bir kenarda tutacağım. artık çekmecede değiller. ama bir süre daha aklımın ve gönlümün bir köşesinde kalmaya devam edecekler. Sonrası Allah Kerim.

bilemem.
ne olacağını bilmiyorum.
bu duyguyu seviyorum.
bu bilememe duygusu bana enerji veriyor.
ve hayırlısını diliyorum.

keşke hayatımdaki insanlar da çekmeceleri yerleştirseler..gözlerine ben takılsam. benim üzerimde düşünüp, beni nerede tutacaklarına karar verseler. karşılıklı bir mutabakata varsak.
bunun için sağlam bir dimağ, temiz bir kalp, nefs terbiyesiyle vakit geçirmiş gönüllerve eleştiriye açık bir dürüstlük duygusu lazım.

Bunları kendim için de diliyorum. ve hepimiz için.

hafiflemek, tüm mesele bu.

Hiç yorum yok: