4 Eylül 2010 Cumartesi

Valla

ben bunaldım azıcık. ne yapsam? salak bir sırıtışla mı dolaşayım yine etrafta? ne olsaa...amaaannn efendim, mühim değil mi diyeyim? ne yapayım? burda görevli bir de psikolog var. çok şeker, onu vursam iyi gelir mi? çok gürültülü bir konserin açılış şarkısındaki kadar çok ses çıkarasım var.

sonracığıma...
aklını siyasete..
ideolojilere...
ya da daha fenası
kendi aklından daha büyük akla sahip olduğunu düşündüğü insanlara kul olmuş insanlara gıcığım.
ve bu gıcık olma durumum şu andaki en küçük sorunum.

yani sık sık bana ne beee...de diyebiliyorum.
ama bana çok komik geliyorlar.
onu da söylemem lazım.

bir kadın ahbap demişti ki bana...siz kendinizi akıllı sanıyorsunuz, halbuki ben 2 ile 2'yi bile toplamam...yanımda kim varsa cevabı ona soruveririm diye.

şaşırakaldıydım.
beğendim, iğrendim, hayran oldum. hepsi birden.
"tüh zavallı, süperzeka"
demek geldiydi içimden.

çünkü harbiden kendini yormamak ve hayatını kuştüyü minderde geçirmek için ideal yol.
ama bir yandan kullanılmamış 0 beyinle yerine iade edilecek olmak da var.

amannn...bana neee...
deyip yine de sinirleniyorum.

birinden alınan icazetle yaşamak zor bişey olmalı.
bunun tadını bilmek istemiyorum.
doğaçlama iyidir.
olmadık yerde aykırı bir espri yaparsın misal- en basitinden- olaylar gelişir.
macera olur.
bülbül gibi papağan gibi koyun gibi...yürü denilince yürümek... o böyle düşünüyor, mecbursun sen de kendi düşünceni tıkıştır, sıkıştır, kes biç, eğ, dik...o düşünceye uydur denmesi onur kırıcı olmalı.

abi yaa...kendi kafanızda bir reset yapsanız ya.

bu hayat çok zor.
senin öğrendiğin sana, benimki bana.
faydam olacaksa paylaşmaya hazırım.
seninkini dinlemeye hazırım.
canım isterse elbet.
keyfimin kahyası çoğu zaman benim. istemeyebilirim de yani.

böyle olsun hep.
alanının dışına taşma.
ben senin alanına basmamaya azami özen gösteriyorum çünkü.

bak işte, takmıyorum dedim...meğer fazlaca takıyormuşum bu konuyu kafama.
anlattım bitti.

gideyim de çay içeyim bari.

2 yorum:

bacon dedi ki...

bol kahkahalı gecmesi dilegiyle; iyi bayramlar
en happygillisinden:)

uctemmuz dedi ki...

:)))çoook sağol bacon, sana da iyi Bayramlar.:)))