16 Eylül 2010 Perşembe

bak bir gün

Tenis Cafe'yi bilir misiniz?

Ege Üniversitesi'nin içerisindedir.
Çok yeşil, çok ağaç ve de küçük ve doğala yakın bir havuzu vardır. Şırıl şırıl su akar, bir ara minik bir kaplumbağa bile görmüştüm içinde.

Üniversitenin her yerinde içebileceğiniz kağıt bardaklara inat..Ajda Pekkan bardağı diye tabir edilen (niyeyse) normalden yüksek ve ince belli cam bardaklarla, taze çay içebilirsiniz orada.

Cheeseburgerini severim ben. Baskın bir tadı olmamasına rağmen...temiz, doyurucu ve güzel görünüşlüdür.

Sabah ilk iş kan verdikten sonra ya da muayene ertesi sonuç beklerken biz de oradayızdır.
Hastaneden kaçış noktası.
Eğer oraya huzurla ve mutlulukla ulaştıysak...dünyada en sevdiğim Cafe olur birden.
Gözüme masalsı görünür.
Yok endişe varsa yine...
Çok neşeli olurum, ağzım konuşur ve güler, gözlerim ağlar.

Self servistir. Kendi işini kendin görürsün.
Sanırım benim gözlüğümden dolayı...elemanlar bana da hep Hocam diye hitap eder.

Dün oradaydık yine.
Muayene sonrası, kaçış anı.
Mhv geldi.
Sevgili kardeşim ve arkadaşım...
Tatlı delim, güzel yüreklim, enerji bombam.

Kendine has giyim tarzıyla karşıda göründüğünde, o beni henüz görmeden, ona baktım birkaç saniye.
Ne şekersin diye içimden geçirdim.
Biliyorum beni gördüğü an, çocuklar gibi koşarak bana gelecek ve tattlımmm diyecek en çocuk sesiyle.


Ben, Umut, O...
neler konuşulacak...
Yıldız Savaşlarından Ulyses'e freestyle muhabbet.
Gülmece, sözcükler, bir dolu detay.

Sonra...
gördük birbirimizi koşarak sarılıştık.

Cafe'nin bu kısmına gelmemiştim daha önce dedi..güzelmiş dedi.
E, bahçe büyük, benim de gidip oturmadığım bir dolu yeri var, normal.

Kafam 15 bin yerde. Otururken, göğüse koştum, onkolojiye koştum geçen seferden kalan yatak üsretini yatırdım.
Reçete aklıma geldi.
Mhv'e sordum, Kardeşimi aradım: Biz bu ilacı nasıl alacağız diye.

(teknik sorunlar, boşverin)

Yine otururken birlikte...
kalktım eczanemize gittim, nasıl nasıl diye.
Rapor dediler.
Ahmet rapora koştu ben dönüşte, bekleyen dostları aradım.
neler konuştum bilmem.

Sonra kardeşin kız arkadaşı ki şu birlikte değiller, O aradı.
Onunla randevulaştım.

Hastanede geçen sefer Tv'mizi ve viledamızı bıraktık, onları eve nasıl götürsek dedim. onu düşündüm.
Sonra Umut ben sinemaya gidicem dedi. Kanlarımız düşük diyemedim, çünkü dün doğumgünüydü, tamam dedim.
Ülen bir de eve dönüş var. Kaçta döneceğiz, nasıl buluşacağız.
O ara Mhv gitti, Mügem geldi.

Onunla bizim hastanenin önünde buluştum, birazdan aşı var.
Ve bizim hemşirelerimizin yapmadığı aşı sanki yapılamamış gibi geliyor bana. öyle bir tuhaflık.

Kamile Abla aşıyı yaparken ben Mügeyle konuştum.
Sonra gittim Kamile Ablama sarıldım, elini öptüm.

Başa koymalı el öpüş değil. Saygıdan çok sevgi dolu, direkt el öpüş şeklinde.

Hep beraber Forum Bornova...yürüme mesafesinde.
Tv Ahmette, vileda Mügede...
Müge güzeldir...
bir ara güldüm kız çok komik görünüyorsun elinde viledayla sanki bütün hastaneyei temizleyip çıkmışsın gibi dedim.
Gülüştük.
Vileda mühimdir.:)

çay kahve faslı, kazık fiyatlar, filan.
Eve döndük.
Benim çıkmam lazım Mhv'le ikinci buluşmayı Karşıyakada gerçekleştireceğiz, ortak bir arkadaşa gideceğiz.

Ülen...
Bir baktım.
yani doğrusu kendimi bir dinledim.

Parmağım kımıladamıyo.
Değil yürümek oturmaya mecalim yok.


Gelemeyeceğim tatlım dedim.
Sürünerek kardeşin evine giriştim.
Çok az ama...hiç işe yaramayacak kadar.
Sonra akşam altı otobüsünde...
yanımda bir genç kız oturuyordu.
Benimle hiç iletişim kurmaya niyeti yoktu.
Benim de yoktu ama insan en azından gülümser...
ı ıh.
iyi peki uyuyarak gelmişim.

İnerken kıza azıcık sinirle baktım, bu kadar da mı soğuk olunur diye...:)

Sonra Ahmet anlattı. Kızın kucağına kıvrılıp uyumuşum yol boyu.
Yazık, sesini çıkarmamış..hatta bir ara gözlüğümü düzeltmiş.

Çok güldüm.:)))
sağolsun...:)))

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam..

mutlu yeni yaşı olsun umutumuzun..

telaşlı telaşlı anlatır gibi yazmışın..
hızlı hızlı okudum ben de..
az kalsın kaçırıyordum arada bunu..

öpeyim..

laleninbahcesi dedi ki...

O cafede oturmuşluğum var, Sevgi Yolunda yürümüşlüğüm var, karabiber ağaçlarının altından geçerken hapşırmışlığım var... Bornova demek özlem demek bizim için Ünsal'ım... Dört yılımızı çaldı bizden... Naziş Ege Üniv. de öğrenciyken... Ona sorsan hayatının en güzel yılları:))

laleninbahcesi dedi ki...

bi de kutlu mutlu hep umutlu olsun UMUT...

uctemmuz dedi ki...

yok Hocam, telaşeden değil o. çok afedersiniz azıcık cozurttum ben. onu ifade etmek istedim. öyle oluyor, böyle oluyor..kafam toplamıyor demek istedim. senin enfes ifadenle, bu kadarını sızdırabildim.
Çok teşekküeler kutlama için.
Daha güzel doğumgünleri de olsun, hepimizin olsun.:)

uctemmuz dedi ki...

Lalem..bu Cafe, sevgi yolu, bornova yesss, benim de senin gibi değişuk hislerle bildiğim yerler. Üniversite bölümünde İhsan Hocası var Umutun, oraya geçebilsek şahane olacak...dileyelim öyle olsun. Teşkkür ettim tebrikler için. Naziş'e de kocaman öpücük.:)

uctemmuz dedi ki...

Lalem..bu Cafe, sevgi yolu, bornova yesss, benim de senin gibi değişuk hislerle bildiğim yerler. Üniversite bölümünde İhsan Hocası var Umutun, oraya geçebilsek şahane olacak...dileyelim öyle olsun. Teşkkür ettim tebrikler için. Naziş'e de kocaman öpücük.:)

Loretta Castorini dedi ki...

:) Selam, ben geldim. Yanlız benim "ş"ye ne oldu canım bitanem ablam ;)
Geçenlerde gittiğim U2 konserinin verdiği ilhamdan olacak, hızımı alamamış olmalıyım ki, o gün orada otururken dedim ki Umut'a "Bi dahaki Metallica konserine birlikte gideriz". Endişe hatta panik içinde nasıl "Hayır" dediğini görmek lazımdı :D Ben de dedim ki"Birlikte gitmezsek, seni orada arar bulurum yıvrııım". O dedi ki" Ama 90 bin kişi?" Ben dedim ki"Cprs tekniklerini kullanır, yine de bulurum çocuuum"... Bunu yapabilecek çılgınlık kapasitesine sahip olduğumu bildiği için, telaşla konuyu değiştirdi yavrucak :)))))

Loretta Castorini dedi ki...

Seni seviyorum canım ablaaaaam :)

uctemmuz dedi ki...

Hi Loretta. Çocuğumuzu korkutma rica ederim.:)
ben de seni seviyorum.:)
kıs bütün kolileri yeniden taşıdım. yerleşmek denen şey bu imiş meğer. daha temizliği var ama sevindim azıcık. öptüm kib.:P

Loretta Castorini dedi ki...

Ama korkmuş hali çok komikti yaw. Birazcık korkutamaz mıyım peki? Bi dahaki Metallica veyahut Manowar konserinde? Hı? Acccık??? :)))) Kolay gelsin ve de geçmiş olsun canım. Ellerine sağlık.