10 Kasım 2019 Pazar

Yeni Kapı

Selam blog, selam dünya,
Kısa bir mola için geldiğim yerden, hayatımın en güzel 5 yılını burada geçirdiğimi düşünerek buruk bir gülümsemeyle yazıyorum.
Elimde olmadan o zamanki beni düşünüyorum. Onu görmeyi ister miydim, açıkçası hayır. O bugünkü beni kaldırmaya hazır değil.
Ya da bu bir yanılsama, O ve ben bu sürede yaşanmış , yaşanmamış her ihtimalin oluşturduğu aynı kişileriz.
Beni görse, ve bilse, korkudan ayaklarının bağı çözülür , çok üzülürdü sanırım. Ama için de bir yerde bilirdi ki, bu süreç belki de başından beri bildiği bir olasilikti.
Bunu bilemeyiz. Bildiğim şey bu kız bir başkası. Kendisi. Pek çok açıdan dönüşmüş,  bir baba yaga.
Ve şimdi artık, dönüştüğü şeyin tadını çıkarmak istiyor.
Hayırla, huzurla ve bol şansla, kendi olarak o yeni kapıdan geçerken, tek isteği mutlu olmak ve öz sevgi.
Hayırlar olsun, Bismillah.
Şenlik,  çiçekler, köpükler ve müzik buldun beni.

2 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

Yeni kapı hayırlarla açılsın.

uctemmuz dedi ki...

Amin <3