30 Eylül 2012 Pazar

bak şimdi

insan bazen kendini nasıl hüzün kalelerine hapsediyor...
bir haftayı geçti sahildeyim.
buraya gelirken o kadar canımı yakmışlardı ki, nerede olduğumu, huzura kavuştuğumu farketmem bile bunca zamanımı aldı.
arkamda orman, gözümün önünde deniz, kitaplar ve telefon, sevdiklerimle...daha ne olsun?
düşünecek dünyevi saçmalıklar ve gerçekler, manevi bir dünyam da var üstelik.
bir şeyi bile çözmek umrumda değil, hayata bırakıyorum.

bir çay bahçesindeyim şu an, soluma baktığımda sıralanmış tur tekneleri, oynaşan deniz.
önümde bilgisayar, enfes bir Türk kahvesi ona eşlik ediyor.

ben kimim ki?
neyi çözeceğim?
binlerce yıldır insanlar kendilerini önemsemiş, düşünüp durmuşlar, ben kimim, nereden geldim, nereye gidiyorum... bunları sormuşlar.
bu sorulara cevap bulacak kadar akıllı ve şanslı olduğumu da kim söyledi?
değilim.

her türlü girift düşünceye pes.
beni rahat bırakın.
elimi uzattım, kolumu yaktınız.

en büyük keyif belki de yaprak sarması pişirmektir, böyle olmadığını kim ispatlayabilir?
cevap belki de Türk kahvesinin köpüğünü ayarlamakta saklıdır.
yanan sigarada
çalan telefonu açtığında, iyi bir şaka duymakta.

sen yolun başkaları tarafından yürünmek istemeyen yerlerine talip olmuşsun.
salak.
al gördün bakalım.
çalılar ve dikenler.

dön geri, geri dön.
normale, sıradana, ciddiyetsizliğe.
kıçınla gülmeye dön.

güneş sırtıma vuruyor.
orada olduğu bir gerçek, sırtımı ısıtıyor.
gerisi hikaye.




6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

vall hikaye Üç temmuzum

Adsız dedi ki...

ben bu yazıyı çok sevdim..
çok..

atalet..

uctemmuz dedi ki...

Anlayanlarla paylaşmak zevk.:)

"bi" dedi ki...

çalan telefonu açtığında iyi bir şaka duymak...
8)
ne güzeldir gerçekten.
çalılar, dikenler...
ne bileyim, geri dönsen de, ordan gitmeseydin de hep aklın kalacaktı ki. öyle olmuyor mu? geri dön, bilmiş olarak dön. sonra gül nerenle gülersen.
güneş ısıtsın, kahve olsun, dostlar, kitaplar...
seviyorum seni.

uctemmuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uctemmuz dedi ki...

iyi akıl bi'ciğim. ben de seni seviyorum