12 Kasım 2010 Cuma

frambuaz

böğürtlen, çilek, sakız ağacı, denizin tuzu, yağmurun çıkardığı ses, el çırpmayı yeni öğrenmiş bir bebeğin ellerinden çıkan ses, cola'daki köpük, ağır abi: Türk kahvesindeki köpük, böreğin çıtırtısı, muhallebinin üstündeki fındık, sabah içilen ilk sigara, telefonda aramasını istediğin kişinin sesini duymak, gerçekten iyi bir şaka, gerçekten iyi ve kısa bir şiir, gürültüsüz bir film, otobüsle giderken dağ eteklerini seyretmek, susabildiğin biriyle vakit geçirmek, bağıra bağıra şarkı söyleme isteği, aniden patlamış kahkaha.
:)

10 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

bundan iyisi Şamda Kayısı...Ünsalcım

uctemmuz dedi ki...

ha haa..:)))
serbest çağrışım Laleciğim.:)))

Adsız dedi ki...

istiyorum ..
hepsini istiyorum..
hemen istiyorum..


ama çalışıyorum..

ve bayramda da nöbetçi gibi bişeyim.. şehirdeyim..

o yüzden.. yapın hemen.. kahve muhallebi el çırpma sesi ve diğerlerini.. ve
tadını çıkarın diyorum efenim..

atalet

uctemmuz dedi ki...

ben de istiyorum. şehirde ya da değil farketmez..)
şu an sadece örgü şişlerinin şıkırtısı var. bak o da güzel tatlım.:)

Şarküteri dedi ki...

Cola' nın köpüğü dışındakileri ben de alabilirim.

uctemmuz dedi ki...

:) hakikaten o nasıl karışmış araya ben de bilemedim..hoşgelmişsin arkadaşım.:))

Sevgi Gibi dedi ki...

benim neyim eksik ben de isterim ;)

uctemmuz dedi ki...

tamam. sana da.:)

Sevgi Gibi dedi ki...

yeni bir yazı yaz artık, konuyu da ben beliriliyim hııı?
mimledim seni, konu kitap. vallahi çok zevkli. öperim çokkk, iyi olduğunu da umarak. değilsen hiç almamış gibi yap bu yorumu...

uctemmuz dedi ki...

sevgi,bacon çoktandır açmadım bu sayfayı..bacon yorumun nereye gitti? Valla yayınla demiştim. neyse, uğrarım ben yine.