15 Haziran 2010 Salı

ikinci şans...:)

diye bir şey var mıdır?

olayın temeli bu soru aslında..ama ben alakasızca anlatmak istiyorum.:)

uyku düzenim saçma sapan bir hal aldı. çok erken yatıyorum çoğunlukla. yani güneş doğduktan sonra.:) sonra apartman tıkırtıları başladığında uyanıyorum. bu da genellikle gün ortasına yakın zamanlarda oluyor. kahve içme zamanıdır. ya da geç kahvaltı eden komşulardan biri geleyim ya da gel demektedir.
dün akşam bir de çılgın bir sivrisineğin saldırısın maruz kaldık. bu kadar iyi saklanan bir sinek hiç görmemiştim. kaç kez uyur gibi yaptım, kaç kez vın sesiyle kalkıp hemen ışığı yaktım bilmiyorum. nasıl ustaca saklandıysa bulamadım. sineksavar tablet bulduk, o da işe yaramadı. dlga geçer gibi kahkahalarla saldırdı bize heyvan. annemle bitap düşüp n'aparsan yap deyip uyuduk.
sonra ben bu ara çok çenesizim. eski dostlar hatırlar ben eskiden derdim olunca susup ortadan kaybolurdum. şimdiyse bir çene bir çene. sanırsın gerçek hayatta da böyleyim. yok Vallahi değil.
deli gibi bir yazma ve anlatma isteği.
halbuki içimden geçenleri de anlatamıyorum. aptal saptal şakalar, bol smiley. bana ne oluyor bilmiyorum.
ayarım kaçtı yeminle.

yine ortadan kaybolayım desem...ta geçmişten kalma eski dostlarıma kavuştum. araya yeniden mesafe girsin istemiyorum....
.
.
bir de sorum var...uslu olmak ne demek?
çok sevgili bir kız arkadaşımla bunu konuştuk dün.

iyi bir annen baban varsa ve yapın da buna uygunsa uslu oluyorsun sen.
türlü çeşit terbiyeden geçiyorsun.

düzgün otur, düzgün kalk, düzgün giyin, düzgün davran.

ama hayat seni delirtmeye karar vermiş gibi üstüne üstüne gelince acayip sinirleniyorsun.
hemen değil...limitin zorlandığında. saçımı maviye boyatasım var. uzaylı kostümleriyle dolaşmak istiyorum. sokakta tanımadığım insanlara dil çıkarıp, saçlarını çekesim var.

dertlere diyeceğim yok ki abi.
tabi olacaklar.
ama biraz da güzellikle çözülsünler ya Hu...

hep endişe...hep zamanında bir türlü hallolmamış sorunlar. Yemin ederim kaçasım var. durup da mücadele etmeyenlerden olsam neyse. ediyorum da galiba. bilmiyorum ki.

geçen akşam cep telefonumun şarj aletinin kablosunu cart diye kestim örneğin.
:)
Valla yaptım bunu.
ne zamandır bozuktu. şarjı takıyosun telefona, dik bir konumda yerleştiriyorsun ki temas etsin birşeysi, telefon şarj olsun.
Makası alıp kabloyu kesiverdim.

Başka türlü düzelmeyecek çünkü. Ş. Teyze bizdeydi...bana baktı. umrumda olmadı.
gece vakti sokağa çıkıp sanırım nöbetçi olarak görev yapmakta olan :) bir cep telefoncu buldum. yenisini aldım geldim.
zurnanın zırt dediği andı o kabloyu kestiğim an.
delirmişim, iyi geldi.

amann...neyse...Valla kaçasım var.
sorumu sorayım:
ikinci şans var mıdır? bazen bir şeyler de düzelir mi hayatta?

10 yorum:

.. dedi ki...

ünsümm.. vardır ya da yoktur diye bi cevap verebilmek isterdim ama ne dersem diyim, pek de yürekten inanarak olmayacak ki. ben de bilmiyorum çünkü. ama lütfen birileri vardır yazsın, hem de öyle inanarak hatta kesin delillerle ispatlayarak yazsın ki, inanalım 8)
bişeylerin bi anda düzelivereceğine, şaşırtıcı biçimde şansın güleceğine inanalım yaaa..
not: eline sağlık, iyi ki kestin o kabloyu, oh! 8)

uctemmuz dedi ki...

evet böyle biri varsa yazsın lütfen. gerçekten kendimi kapıp koyvermek üzereyim burdacım tatlım.
seni seviyorum.

.. dedi ki...

ee hani kimse yazmamış, vermemiş beklediğimiz cevabı..ü hüü.. 8(
ben de bi umut geldim ki "şans her zaman vardır, değil ikincisi, üçüncüsü-beşincisi bile her zaman vardır" diyen birini okur sevinirim diye.

uctemmuz dedi ki...

e işte sen yazmışsın. ve ben de hemen inandım buna Burdam. evet vardır ikinci şans. evet evet.:)şimdi ben de yazmış oldum , sen de bana inan.:)))

.. dedi ki...

hahay.. körler sağırlar birbirini ağırlar.
8))
bence de vardır, inanmam mı sana!
şans her zaman vardır, hem istersek de biz yaratırız mı diyorsun? 8))
ağzına sağlık.
seviyorum seni.

uctemmuz dedi ki...

hah tam anlamıyla öyle diyorum. napalım kimse bizimle ilgilenmedi tatlım, kendi göbeğimizi kendimiz kesicez.:)))ben de seni...çok.:)))

bacon dedi ki...

soru, anlattıklarını golgede bıraksın istemedigimden cevap vermek istemedim basta ama dayanamadım:)

ikinci bir sans verilmeli..duzelir evet..
inanıyorsan tabii..

bazen ikinci sansı oartaya cıkaran hatalar yapar insan
gaflete duser, pisman olur..

ister, inanır verirsin sen de..
bazen eskisinden cok daha guzel olur hersey..
evet olur..

verelim gitsin, denemeye deger:)

uctemmuz dedi ki...

bacooonnnn....)))
teşekkür ederim, minnettarım ikinci şans vardır dediğin için.:)))
ama ben bencil olmak istiyorum artık. o şansı benim vermeye niyetim yok...bana şans verilsin istiyorum. ay böyle deyince de tuhaf oldu.hayattan bahsediyorum, bana biraz destek çıksın şu sevgili hayat, canımın istediği işte çalışayım ne bileyim. kenarından köşesinden denizi gören bir evde olayım, bahçemde bir yaz masası olsun. ve de azıcık dinleneyim. kuzu iyileşsin, beni kendime hapseden herşey geride kalsın.Valla ya...istemek ayıp diil. :)

iyi ki yazmışsın bu yorumu, çok sağol. bak gerçeklerden bahsettim sayende.:)

AY-SER dedi ki...

ahh çok güzel yazmışsınız, ama ben de şöyle bakıyorum ikinci şans olayına:
Ben istediğimde yoktur ama benden istendiğinde değil ikinci, üç dört beşinci bile verilir, bol keseden yani:))

uctemmuz dedi ki...

Hoşgelmişsiniz Ay-ser...hımmm evet insan dediğiniz gibi hissediyor sürekli. belki de bunu değiştirmeye çalışmamız lazım. beklemeyi bırakmak ve harekete geçmek. sonuçlar içinde en hayırlı olanı ummak. yüzmeyi öğrenmek için kursa gidecek kadar şanslı olmayı beklemek yerine, suya atlamak. cesaret lazım...o bende eskiden fazlasıyla mevcuttu. hala kaldı mı bilmiyorum.:)
sevgiler...