28 Kasım 2009 Cumartesi

hayat dışarıda...

Bak ben ne yazmak istiyorum sevgili blog. sana anlatayım.
cıvıltı seviyorum ben, bir de kahkaha.
başkalarına anlatsam bön bön bir bakışla karşılacağım tuhaf şeylere birlikte gülebildiğiminsanları seviyorum.
çok saçma olur bu gülünecek şeyler.
ama öncesi vardır.
vardır da dünya üzerinde bir tek siz bilirsiniz.
onun için güzel gülünür bunlara.

kahvaltıyı seviyorum.
poğaçaları, simitleri ve de son zamanlarda boyozu.
çayı seviyorum.
sabah vakti içilen ilk yudum çayı.
kahvaltı üzerine Türk kahvesini...şekerli olsun, köpüklü olsun. fincanı ince olsun.
yanında sigarayı seviyorum.

kendim gibi davranmaya devam edebildiğim
, gerekirse yanında uykum var deyip ayağımı uzatıp sohbete devam edebildiğim insanları seviyorum.
çok salak şakalar yaparım o insanlara.
gülerler onlar.
ben derhal daha salağını yapmak için zihnimi karıştırırım.
ha ha...:)


dışarıda yemeği seviyorum.
bildiğin dışarıda...
mümkünse lezzetli yemekler yapan bir restoranda yiyeyim hep...
evdeysem de balkona çıkayım.
hep temiz hava olsun.
rüzgar essin arada bir.

bulaşık temizlik sevmiyorum sevgili blog.
hiç işim olmaz değil elbet. yapınca güzel ve dikkatli yaparım, sıkıntıdan patlarsın.
ama sevmem yani.

ha bir de yanan çakmak seviyorum.
hani çakar çakmaz çakan çakmakları.
şu an sigara yakmaya çalışıyorum ve gıcık çakmakların hiçbiri yanmıyor da.
ordan şeyettim.

bekle gelicem, çakmak bulayım.

ha evet, ne diyordum.

bebekleri ve konuşan akıllı çocukları seviyorum.
ay hepsi tatlı ya neyse.

çikolata da iyidir bak.
tiramisu filan da.

denizi seviyorum.
bir tekneyle dünya turu yapacak kadar seviyor muyum bilemedim ama.
o orada dururken, kenarında oturmak hoş.

bu arada...
kibritlerde mi Çin'den geliyor artık bilemedim.
kültablasının içi yakmayı başaramadığım kibritlerle dolu.
sigaramı görünce tutuştu.
sinirlendim sanki.

amacım aslında Karşıyaka Çarşı'yı anlatmaktı.
:)))
inanabiliyor musun blog?
bir tek onu anlatmadım.
hayret birşey ya.
Güzeldir diyeyim, daha fazla uzatmayayım.

hadi görüşürüz...:)

8 yorum:

Boncukçu dedi ki...

kahve yanında şöööle ya tiramusu ya cheesecake :))Sohbet de cabası

alpernatif dedi ki...

Ben bekliyorum efendim
Karşıyakayı bekliyorum
Çarşısını bekliyorum
Denizini bekliyorum
İzmir'le ilgili her şeyi bekliyorum :)))

.. dedi ki...

ne tatlısın 8)

Adsız dedi ki...

ben de seviyorum bi sürü şeyi..
ama böyle anlatabileceğim şüpheli..
yanımdaymışsınız gibi..

bi de..
uzat uzatabildiğince.. ve dilediğince..

atalet..

uctemmuz dedi ki...

ya sevgili dostlarım...özür dilerim, yorumları yayınlamakta geciktim. Ama bilgisayar oğlumda sürekli, paşa gönlünden kopar da izin verirse, hemen oturuyorum başına.:)))malum kendi evimizde değiliz şu an....:) Bilgisayarımı çok özledim Valla.:)

burdacım benim, sanki sen az tatlısın? ha ha haaa...piti piti kankiler cevabı oldu ama olsun varsın. çok seviyorum seni burdacım ya.:)
Alper arkadaşım, ne demek...elbet buyrunuz geliniz...yalnız rehber olarak bana güvenirsen Alsancağa gitmek isterken kendini Menemen'de bulabilirsin.:)))Ben bi Bornova biliyorum, bi Bostanlı, bi de Karşıyaka.:)))
Boncukcummm.:) ne zamandır görüşmemiştik...o saydıpın üçlü muhteşem...ben yanına bir de vişneli sigara eklesem? hı, olur mu? :)))

Fırsat bulduğumda derhal sayfa ziyareti yapacağım, söz...:)

uctemmuz dedi ki...

canım ataletimmmmm...:)))
tam sayfayı kapadım ki, yorumunun maili geldi.:)
nasıl sevindim...
sevdiklerimizin listesi uzasın evet.
ben o listeye seninle başbaşa kahve içmeyi eklemek için sabırsızlanıyorum.:)))
öperim tatlım...mırılmırıl derim bir de...(kedi olarak.)

laleninbahcesi dedi ki...

üç temmuzum gel bi dışarı çıkalım seninle. Çook öptüm.

uctemmuz dedi ki...

dur bekle çantamı alayım.:)
öptüm ben de.:)