13 Ekim 2008 Pazartesi

x y'ye giderken= bir varmış bir yokmuş

Bu yazı tamamlanmadı. İçten geldiği gibi yazıldı. Dünyaya bakışı onlar ve biz diye ikiye ayırdı .Valla bence iyi de yaptı. Benliğimize benliğimize yapılan kavram saldırılarına, cılız bir tepki kendisi.

empati= halden anlamak
ay bu nasıl sinir bozucu geliyor bana.
Başka işin yok mu da kendini al, karşındakinin yerine koy.
Uğraşma hiç, halden anla yeter.
O haller hepimiz için.


sempatik= cana yakın
Çokkk sempatikkk...Yani? Güler yüzlü, cana yakın, temiz, içten, hani al da içine sok derler ya öyle... Bu tariflerin hepsi sempatik kelimesinden daha açıklayıcı sanırsam.


criminal= kader mahkumu (cinsel suçlar hariç) (yandaki parantez içi kendi yorumum)
ha bir de criminal var şimdi.
Ben bunların polislerine, yargıçlarına filan bakıyorum...hiç birinin ağzından "geçmiş olsun" lafı çıkmıyor.
Üvey baba kıza sarkıntılık etmiş, gün gelmiş kız dayanamayıp babaya zarar vermiş. Kıza kiralık katil muamelesi yapıyorlar.
Sanırsın azılı terörist yavrucağız.
Biz o kıza kader mahkumu deriz, çok da iyi ederiz.

etik= ahlak (ki ikisi eşit midir, tartışılır)
etik davranmak...etiğe uygun...etik olarak...
Bunların hiçbiri bende bir duygu uyandırmıyor.
İyisi mi gece yatağa yatınca kalbime sormaya devam edeyim diyorum.
Vicdanıma...
Ne acımasız mahkemedir o, kılı kırk yarar.
kendimi bile harcar.
etikten sağlamdır yani.


ben= biz
sadece kendim için dua etmemeyi öğreten bi dolu şey yaşadım ben.
İstesem de ben diyemiyorum.
Öğrenirsem diye korkuyorum.

Yazı tamamlanmadı demiştim, doğru söylemişim...:)

24 yorum:

Adsız dedi ki...

nooluyo...
yeni terminoloji yazılıyo ??
bitmesin zaten.. devam bakalım..
ataletin..

uctemmuz dedi ki...

Yok ne haddime...:)))
eskisi sadece... yazarken farkettim çok uzaklaşmışım eskilerden...karşılıklarını bile bulmakta zorlandım.
bu iyi bir şey mi?
(Bence değil. yeni kavramlar hiç bir işimi kolaylaştırmıyor.)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ama itiraf edelim ne kadar benimsemişiz bu kelimeleri ve günlük hayatta ne kadar çok kullanıyoruz. Herbirinin karşılığı varken hem de. Helal olsun bize

Mr.Paradise dedi ki...

amma seçmece ifadeler hayran hayran okudum :)

burdasaklaniyorum dedi ki...

iki kere geldim iki kere okudum.
ama yorum yazacak bişey kalmamış ki turuncum.
kavram saldırılarına tepkine tüm kalbimle katılıyorum.
halden anlamaya çalışan, cana yakın ve ahlaklı biri olmaya, kader mahkumu olmamak için çabalamaya ve umut etmeye çalışıyorum.

uctemmuz dedi ki...

Benim modem yine çıldırdı...Bir iki gün yokum canlar...
Yorumlara teşekkür ederim...:)

geçkalmadımki dedi ki...

İşte en güzeli gece yatağa yatınca kalbe sormak..
Bi de çabuk dön olurmu..
Sevgiler...

Ece dedi ki...

Daha da çoğaltman gerek.Çok var çünkü.Senin ağzından duymak istiyorum.Düşünüyorum,üzülüyorum,seviniyorum. Hak veriyorum

ve çok öpüyorum

cirkinordekime dedi ki...

merhaba cnm benim,
bir hal hatır sorim dedim :)
nasılsın yahu?
iyi haftasonları

uctemmuz dedi ki...

ya ben sizi çok özledim...ama hala sanal dünyayla bağlantım yok...:)

En kısa zamanda görüşmek üzere...

Ece dedi ki...

Geldim, öptüm,sarıldım, gidiyorum.

sensizken dedi ki...

Üçtemmuuuuuuz :((( dön artık...

Dolphinblue dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
sensizken dedi ki...

Üctemmuzuuuum... Senin eski bloğun ödül kazanmış.

http://sensizken.blogcu.com/

Gel ödülünü al lütfen...


Hıııııı :( yokluğunda başıma neler geldi bir bilseeeen Beni bir tek sen anlardın ama yoktun kiii:( Neyse olmadığında iyi oldu... seni de üzmemiş oldum. Her işte bir hayır var:)



Amaaa Geldiğimde ilk işim modeminizi camdan dışarı atmak olacak:))))


Dön artık yaaaa

burdasaklaniyorum dedi ki...

üüfff.. özledim ama...modem problemi mi hala?
çabuk dön turuncuuuuuumm....
öpiyim sabah sabah bi.

Ece dedi ki...

Aloooo???
Tamirci göndereyim mi??
Ama dur önce bi öpiim

Parpali dedi ki...

Nerelere kayboldunuz efendim :)

uctemmuz dedi ki...

İyiyim...döneceğim...
Hepinizi çok özledim gerçekten...

geçkalmadımki dedi ki...

Özledim...

uctemmuz dedi ki...

Ben de Fundacığım...Ama daha epey bir süre burada değilim...

burdasaklaniyorum dedi ki...

ama ne zaman gelcen yaaa..
epey ne ka?

uctemmuz dedi ki...

Geldim kuzim...Valla...Öpüyorum çooookkkk...:)))))

geçkalmadımki dedi ki...

Özledik..
Sevgiler...

Ece dedi ki...

attigim mesaja cevap vermeyince cidden merak ettim ben.Askolsun...
Ama opuyorum cok.