19 Mart 2010 Cuma

tembelcik

hani tembel öğrenciler vardır. ertesi gün sınav vardır da. onlar gecenin bilmemkaçı bile olsa hala çalışmamak için bahaneler üretirler. akşama misafir var. bu ev yaklaşık 3 aydır gerçek bir temizlik görmedi-göremedi-çünkü evde değildim- ikramlık bişeyler de yapmak lazım. ben oturdum bişeyler karalıyorum ekran karşısında. tembel öğrencileri savunmak istiyorum. onlar doğrusunu yapıyor. vallahi.:) ama yazacak da bişeyim yok. kahve içiyorum. güzel olmuş, şekeri köpüğü yerinde. dışarıda güneş var. içimde umutlar,kalbimde nedensiz bir sevinç var. tamam nedeni de var. mmm...daha fazla erteleyemeyeceğim bekle vileda ben geliyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ay severim annem senin topunu tüfeğini.. kahveye güzel olmuş diyen klavyeni..=)

nasıl uğramam ya.. özellikle hele..
ve dahi.. nasıl küserim.. ki.. niyekine ??

içindeki nedensiz sevince uyacak çok gerçek sevinelecek biiiir dizi olayın olsun başında martılar misali dolansın..
der.. öperim ..

atalet..

uctemmuz dedi ki...

küsmeeee...üzülürüm.:)
bilmeden bir şey mi yaptım acaba dedim. Bu ara sadece kafamın içindekiiler ve ben varım, Allah ne verdiyse atıp tutuyorum çünkü.:)))
nedenli sevinçlere kucağımı açtım bekliyorum. böyle çocuklar gibi...koccaaman açtım. Gelsinler artık hepsi ya. heeeeyyyy...duydun mu beni hayat.:)))
biz burada bir grup yazıp çizen blogcuyuz, bizi sevindirmeni bekliyoruz.:)
ataletim, canımsın.:)

.. dedi ki...

anacım senin ev sadece 3 aydır mı gerçek bir temizlik görmedi!!!
bi de evde değilken!!!
ben kendi durumumdan bahsetsem, üstelik sebepsiz, üstelik evdeyken, üstelik sadece tembellikten, (ama dikkat edelim lütfen, pislikten değil, sadece tembellikten) beni sever misin yine de....?
8)

uctemmuz dedi ki...

severim üstelik saydığın nedenlerden ötürü artı puan veririm sana.:)))hah işte tam benim kafa dengim bir insan derim. çok sevgili Vahide Ablamdan duyduğum özlü sözle de yorumu bağlarım: Bu eşyaları bize hizmet etsinler diye aldık, biz onlara hizmet ediyoruz.:)

.. dedi ki...

vahide ablaya da bi kucak sevgi saygı bıraktım ünsüm.
ben de şahsen kendim tüm eşyalardan hizmet bekliyorum, hiiiç de uğraşamıycam ötesiyle. öyle de yaşanıyor, böyle de....

uctemmuz dedi ki...

:)))canımsınnn.:)))