31 Ocak 2010 Pazar

gözlerinden ateş çıkıyordu...güzeldi ama...

tango da ahlaksızlıkmış.
ahlaksız olmayan bir şey kaldı mı geriye?
yaşama dair her şey ahlaksızlık.
tiyatro öyle, sinema öyle, dans öyle.

ayaklarımı yere vura vura dansedesim var.
gözlerimden çıkan ateş hepinizi yakar ona göre.
güzel bir sesim olsaydı eğer
avazım çıktığı kadar bir de şarkı söylerdim.


işine bak.
işşinne bakkk.
benim hayatıma karışma.
zira harbiden çok öfkeliyim.

hayır,bir de acıyorum sana ki sorma.
bana verilen ömür bir kerelik de...
sen defalarca mı yaşayacaksın sanki?

hayat lan bu.
hayat.
tekrarı yok.

her şeyi yaftalamışsın.
her şeyi beyninde sınırlandırmışsın.

seni kurtaramıyoruz senden, eyvallah.
bizi rahat bırak bari.
ok?

7 yorum:

uctemmuz dedi ki...

bu blogun yazarı...
denize açılanları,
yunuslarla birlikte neşeyle sularda seyredenleri...

aşık olup kendini hayata atanları...

inadına sevenleri...

buğdayla arpayı ayıramazken kendini bağa bostana atanları...

kendiyle kavgası olanları..

kalbi merhametlileri...

dürüst olabilecek kadar cesur olanları...

ve hayatı sevenleri...
hayatı sevdiği için başkalarına hayatı zindan etmeyenleri...
ancak kendi kafasının sığabileceği kadarcık kalıplara...
başka kafaları sokmaya çalışmayanları seviyor...

hayatı seviyor.
çok kavga ediyor evet ama seviyor.

çok sinirliyim ve bu çok "hayati".

yani güzel.:)

.. dedi ki...

şimdi gel de sevme seni bu kadar.
len valla çok seviyom seni kız üns.
len ve kız kelimelerini aynı cümlede kullanacak kadar şuursuzlaşmış olabiliyorum bazen. içim şişik, canım sıkık falan zira.
ama seviyom seni. 8)

uctemmuz dedi ki...

anacım valla sabah sabah gözüm dönmüş. zaten kaç gündür carmen'e taktım, böyle ayaklarımda bir enerji, kalbimde bir küt küt var. üstüne üstlük kapalıyım burda. harbiden bak, çok sinirlendim tatlım ya.:)
burdacım, benim dantel gibi arkadaşım, canım, güzelim...ben de seni çok seviyorum, biliyorsun ya. ve sana söyleyeceklerim var ve konuşmak istediğim şeyler... İnşallah yarın ararım...sen bu arada lütfen tüm kederini unut, neşelen ve hiç bir şey düşünme.:)
seviyor seviyor seviyorum.:) Öptüm canım kuzum.:)

Adsız dedi ki...

inan tango sözü gibi olmuş..

ve kendi yorumun da.. tam ecizgi postalara düşecek gibi.. anonim gönderi niyetine yalancı can yücel yazısı niyetine gezecek gibi..

durumlar karışmasa..
akılla sinir ayrı yöne
gönülle mantık zıt zıddına gelmese çıkmaz bööle..
o yüzden sakiiin diyeyim .. şefkat bırakayım sabrın yanına..

atalet..

uctemmuz dedi ki...

:))) ataletim bana iyi bişey dedin di mi:))) gerçekten kızdım ben bu söylenenlere. evet bunu yazarken bulunduğum yerden kaçmama yardım ediyor...dansı, kitaparı,sevdiğim film sahnelerini düşünmek. ama kaçtıktan sonra geri dönüyorum yine.:) Şefkati bayılarak kabul ettim, sabra da çok ihtiyacım oldu gerçekten...çok teşekkür ederim tatlım.:)

........ dedi ki...

Böyle durumlarda ne yapmak gerekir biliyormusun canım ne yasak ise onu inadına yapmak...Yani inat olsun sırf birileri sinir olsun diye yaşamak inan bana hayat başka türlü geçmiyor....

uctemmuz dedi ki...

çok afedersin canım...bu yorum burada kalmış, epeydir uğramamıştım sayfaya.
doğru demişsin, bence de öyle.:)