2 Ekim 2009 Cuma

limonlu soda

limonlu soda gibiyim bugün.
serin, ferah ve mutlu.

evi temizledim.
evimin temiz halini seviyorum.
işim bitince bir fincan kahve yapıp o temizliği seyretmeyi.

bir de inadına yumuşacık bir hava var dışarıda.
huzurlu huzurlu.

çamaşırlarım da kuruyor, yaşasın.
ılık güneşin altında bir o yana bir bu yana kımıldayarak.

yarın çok sevdiğim insanlar gelecek bana.
güzel insanlar, kalbimin kapılarını açtığım insanlar.
mırıldadığım, vızıldadığım, mızırdadığım, gülüştüğüm ve de dertleştiğim insanlar.
yerine göre değişir elbet.

parmaklarım klavyede yavaşça dolaşıyor
limonlu soda içiyorum bir yandan
telefonum yanımda
haftaya bırakacağım sigaram yanımda.

panterli yazı orada kalsın istemiştim.
ama içimden bunları söylemek geliverdi.

bilgisayarın önünde iki oyuncak var.
yumuş yumuş.
biri minicik bir fil.
canım kuzenim Ümit'in armağanı.
diğeri inadına civcivli bir tavşan.
ona ten rengi olarak sarı rengi uygun görmüşler.
pembiş burnu var bana bakıyor.
Pervin Halacığımın armağanı.
ekrana yapıştırılmış bir mini bebecik ve de boynunda asılı kocaman bir hamur çiçek.
ben yapmıştım. her zamanki "bir şey yapmalıyım" delilik anlarımdan birinde.
yine ekranın kenarına yapıştırılmış bir köpecik.
bacağını kıvırmış, çok afili.
e bu bir kız bilgisayarı olacak o kadar.

güzel, bunlar da kayda geçti.
sevindim.
neye yarayacaksa bilemedim ama.

4 yorum:

.. dedi ki...

an'ların resmini çekmekten daha güzel bişey var mı. onu yapmışsın işte, daha neye yarasın! 8)
hem de huzurlu bi anın resmi var burda. benim içim ısındı bu uzaklıktan.
ooohh.. sefan olsun ünsüm. ne güzeldir o temizlenmişlik, toplanmışlık hali hakikaten.
darısı benim başıma.
tüm hafta hiiiiç kaale alınmayan evcağızım eliyüzü toparlansın diye cumartesiyi bekliyor hep.
çook öperim seni. 8)

uctemmuz dedi ki...

hımmm...biliyorum o duyguyu burdacığım..ben çalışırken, Ahmetle eve gelip yemek yapmaya kalkardık. genelde de fırın yemekleri.:)))çok bilirim dayanamayıp, olmuştur artık diyerek fırından çiğ balığı çıkarıp yemeye çalıştığımızı.:)
cumartesini temizlikle heba etme, kıyamam ben sana. elbet bir ara yaparsın. ben de çoook öperim tatlım.:)

Sevgi Gibi dedi ki...

bakıp bakıp, düşünüp düşünüp memnun olmana yarar ünscüm.
Hafızaya bu tür şeyleri almak iyidir. he belki mutsuz bir anında o bile yetmez seni mutlu etmeye ama olsun.hiç bir şeyin etkisi sonsuz değildir sonuçta.
durup dururken hatırıma düşen limonlu soda (o ne eşsiz bir lezzettir öyle) sırıttığım çok olmuştur, evet ben yapıyorum bunu :))

uctemmuz dedi ki...

sevgi valla serbest bıraktım ben kendimi.
sadece kendim için yazıyorum artık. harbiden günlük oldu bu sayfa benim için. sabah kalkıyorum, kapat gitsin ya, yeter artık diyorum, sonra coşup yazı eklemiş olarak buluyorum kendimi...nereye kadar giderse. ben de bilmiyorum.
limonlu soda şaane.:)