27 Haziran 2008 Cuma

Şimdi şöyle aslında...:)

Benimkisi inat değil...
Yani yazmıyorum ya...onun sebebi inat değil.

O kadar çok şey var ki söylemek istediğim.

Can arkadaşlar...

Yazılarınızı okuduğumda uzun uzun yorumlar yazıveriyorum.
Armut piş ağzıma düş durumu...:)

Aklımdakiler, hayallerim, düşüncelerim, duygularım mavi bir gökteki bulutlar gibi.

Bir bakıyorum oradalar.
Tekrar baktığımda onları değişmiş buluyorum.

Bi yakalasam...:)

6 yorum:

kumhavuzu dedi ki...

hahaha
bunun masaj yapanı yokmu:)))
bırak ve git..
güzelmiş:D

uctemmuz dedi ki...

Ha ha haaaaa....
O yazı her gün değişecek...
İstekleri alayım...:)))

kumhavuzu dedi ki...

şu renkleri bi tutturda:))istekleri değerlendirirsin:))
tamam gıcıkım bennn

uctemmuz dedi ki...

tuttu galiba kumum...
Tutmadıysa söle...hemen değiştireyim. Bi arkadaşım var her renk değiştirdiğimde O'na fikrini soruyorum...Belki bıkmamıştır benden? :)))
Bıktın mı?
Hem arkadaşıma gıcık deme bakiim...:)

birdemetmavi dedi ki...

Benim yorum ulaşmadı galiba :)
Ben öpüp gideyim üçtemmuzumu :)

Dolphinblue dedi ki...

şekerim yazar tıkanıklığı yaşıyorsun :)

bende de çok olur geçer bir gün ama illa bişeyler yazıcam diye oturmayacaksın pc başına çişin gelir gibi bir anda pat diye geliyor kelimeler tutamıyorsun o zamanda :)

hoşgeldin bu arada illede blogcu diyodun ama gör bak alışacaksın sen burayada